Wat een plaatje die cabrio! wow wow wow... Als mijn arm nou mee zou werken en ik dus in mijn GT kon springen had ik hem even in het echt komen bewonderen. Voor iedereen die wel ernaartoe gaat, heel veel plezier!! hoop dat het niet te warm is in de hal want ik weet nog 2 jaar terug hoe heet het binnen was met zo'n fijn zonnetje en geen airco
Rio97 wrote:Voor de mooie foto's, om vieze vingers op te maken en eventueel het spaarvarken te slachten.
Een handelaar uit Portugal heeft aangekondigd om een AX BB Cabrio mee te nemen voor de verkoop.
Ben heel benieuwd wat de vraagprijs is. Kopen zal ik 'm helaas sowieso niet kunnen, daar er al een andere auto aangeschaft gaat worden...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Weer een lange en leuke dag!
Na het bloedhete weer van twee jaar geleden en het koude weer van vorig was het dit jaar een stuk beter te doen.
Wel veel bezig geweest in de CX lounge, maar ook vaak prima uitzicht vanuit de CX Breakdance
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik was er gister ook, was weer erg leuk! Veel bekenden gesproken, mooie auto's gezien en wat onderdeeltjes gescoord. Die BB Cabrio is fantastisch trouwens, had ik maar ergens 15k liggen
Zondag was ik ook van de partij. Heb een aantal van jullie gezien op de AXclub stand en natuurlijk gelijk twee stickers gekocht
Die zitten ook al op de AX.
Weer twee dagen aanwezig geweest en net als vorig jaar wéér bijna geen foto's gemaakt... Misschien is het magere aantal foto's ook wel weer te danken aan - net als vorig jaar - de gezelligheid!