Het to do lijstje word korter ...
Vandaag met een slecht voorgevoel aan de starmotor vervanging begonnen ... ik d8 ... ik zie wel hoe ver ik kom (ik d8 zelfs dat het vanaf de onderzijde van de auto moest)
2 van de 3 bouten kon ik bij ... maar de derde (of de eerste als je er voor staat) lag onder wat strak zittende kabels ... ff kijken of die vanaf de onderzijde moest maar dat ging ook niet.
Besloten om de strak zittende kabels los te maken ... begonnen met een beugel .... blijkt de bout waar de beugel aan vast zit gewoon de bout te zijn van de startmotor

.... die zat er dus vanaf de andere zijde in
Beetje geetter met de ruimte maar achteraf viel het reuze mee en binnen een uur had ik de andere startmotor er in
ff testen of de herrie bij het starten weg was en of deze uberhaubt goed was ........ en jaaaaaaaaah ..... helemaal toppie
Het was mij opgevallen dat het injectiehuis baggervet en smerig was en ik had op zolder nog een exemplaar die mooi schoon was.... ook meteen maar even geswabt ..... hij wou in eerste instantie niet starten maar na aanhouden pakte hij opeens ...... VROAR !!!!!
Ik blij .... da's logisch ....
Morgen even een powerfiltertje aan het luchtfilter hangen.