JPG: AX "slalomspecial" +'biemer' vervangauto
Moderator: webmasters
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: JPG-slalom-racing: update (etje :-) )
Ik heb nog maar zelden een kraantje gebruikt eigenlijk. Werkt altijd prima zonder.
Gewoon de motor bijna helemaal losmaken.
Karretje onder de motor zetten en de ax tot plat op de grond laten zaken. (tot het blok op het karretje staat)
Dan de motorsteunen losmaken en de ax opnieuw omhoog krikken.
Gewoon de motor bijna helemaal losmaken.
Karretje onder de motor zetten en de ax tot plat op de grond laten zaken. (tot het blok op het karretje staat)
Dan de motorsteunen losmaken en de ax opnieuw omhoog krikken.
AX-kopen is verslavend.
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: update (etje :-) )
We vinden weer eens tijd o een aantal uurtjes aan de AXjes te sleutelen... Straks verslag!
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: update (etje :-) )
Hoie, weer eens een paar uurtjes tijd gevonden om te sleutelen:
hier zijn enkele (erreg) wazige fototjes:
de nieuwe is bijna klaar voor z'n nieuwe hartje:

het oude hartje (iemand?)

hier werd het leuk: de donorwagen op een europalet met wieltjes, enkel was de gewichtsverdeling een paar kilotjes verkeerd: en hop ging'ie met z'n poep een meter in de lucht
batterijtje eruit, en in de koffer, en klaar;..

heb het frontje er af geslepen, zo kan ik er beter aan:

hier staat de donor op z'n "nieuwe wieltjes"

hier zijn enkele (erreg) wazige fototjes:
de nieuwe is bijna klaar voor z'n nieuwe hartje:

het oude hartje (iemand?)

hier werd het leuk: de donorwagen op een europalet met wieltjes, enkel was de gewichtsverdeling een paar kilotjes verkeerd: en hop ging'ie met z'n poep een meter in de lucht


heb het frontje er af geslepen, zo kan ik er beter aan:

hier staat de donor op z'n "nieuwe wieltjes"


Last edited by JPG-slalom-racing on MonJun17, 2013 6:38:42 PM, edited 1 time in total.
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: nieuwe fototjes 20121216 p5
Weer een paar uurtjes verder:
de volledige voorophanging er onderuit gehaald, hieronder het resultaat:

Wat zie je, een draagarmbrug, stabilisatirstangen, en verlaagde GTI ophanging (waarom zijn de veren roze?)
Alles ging zeer goed los, en ziet er best in goede staat uit. Remblokjes zijn ver, die zoek ik nog te vervangen..
Toch enkele vraagjes voor de alwetende techneuten op dit forum:
De remklauwen zijn van het merk Girling. zijn dit dan originele GTI klauwen? (schijven zijn 247 mm)
De stabilisatorstangen moeten ook worden overgebouwd op de Spot. Ik denk dat er inderdaad gaatjes zijn voorgeboord (om op de koets te plaatsen), maar er zit geen schroefdraad in. Alle tips zijn welkom! (moet ik zitten peuteren in die gaatjes waar je de draagaren in het interieur lost?)
Hoe demonteer je de handremkabels? Ik zoek de achteras in z'n geheel onder de wagen uit te halen, heb de remtrommel afgehaald, en de kabel aldaar losgemaakt, maar als je het regelsysteem wil lossen, 'frot' die kabel op... heb nu dus een kant redelijk verknoeid (de schroefdraad-bus die op de ankerplaat zit is losgekomen) , en hoop dat ik de kabels van de spot ga kunnen gebruiken, maar dan moet ik wel de goede manier te pakken krijgen, natuurlijk...
de bouten van de achterophanging, zit de moer op kant interieur, of op de onderzijde? (ik zie beide mogelijkheden op de wagen
een sensor in de cilinderkop (K2A motor), recht onder de ontsteking, wat doet deze?
het motortje zweet ook erg, ik merk het klassieke lek o de hoek aan de distributie, maar ook de behuizing van de bak staat erg vuil. Wat lijkt het meest logisch: een lek op de pakking aan de kant van de bak, of zou het een lek op de oliekoeler-voorziening (aan de oliefilter) zijn?
Nog een fototje: zo zoek ik m'n besturing een stuk directer te maken, gewoon (?) een gaatje erbij, zo zou ik naar 2 à 2,2 omwentelingen kunnen... tips?

nog heel veel werk, maar nu kunnen we bijna beginnen opbouwen...
de volledige voorophanging er onderuit gehaald, hieronder het resultaat:

Wat zie je, een draagarmbrug, stabilisatirstangen, en verlaagde GTI ophanging (waarom zijn de veren roze?)
Alles ging zeer goed los, en ziet er best in goede staat uit. Remblokjes zijn ver, die zoek ik nog te vervangen..
Toch enkele vraagjes voor de alwetende techneuten op dit forum:
De remklauwen zijn van het merk Girling. zijn dit dan originele GTI klauwen? (schijven zijn 247 mm)
De stabilisatorstangen moeten ook worden overgebouwd op de Spot. Ik denk dat er inderdaad gaatjes zijn voorgeboord (om op de koets te plaatsen), maar er zit geen schroefdraad in. Alle tips zijn welkom! (moet ik zitten peuteren in die gaatjes waar je de draagaren in het interieur lost?)
Hoe demonteer je de handremkabels? Ik zoek de achteras in z'n geheel onder de wagen uit te halen, heb de remtrommel afgehaald, en de kabel aldaar losgemaakt, maar als je het regelsysteem wil lossen, 'frot' die kabel op... heb nu dus een kant redelijk verknoeid (de schroefdraad-bus die op de ankerplaat zit is losgekomen) , en hoop dat ik de kabels van de spot ga kunnen gebruiken, maar dan moet ik wel de goede manier te pakken krijgen, natuurlijk...
de bouten van de achterophanging, zit de moer op kant interieur, of op de onderzijde? (ik zie beide mogelijkheden op de wagen

een sensor in de cilinderkop (K2A motor), recht onder de ontsteking, wat doet deze?
het motortje zweet ook erg, ik merk het klassieke lek o de hoek aan de distributie, maar ook de behuizing van de bak staat erg vuil. Wat lijkt het meest logisch: een lek op de pakking aan de kant van de bak, of zou het een lek op de oliekoeler-voorziening (aan de oliefilter) zijn?
Nog een fototje: zo zoek ik m'n besturing een stuk directer te maken, gewoon (?) een gaatje erbij, zo zou ik naar 2 à 2,2 omwentelingen kunnen... tips?

nog heel veel werk, maar nu kunnen we bijna beginnen opbouwen...
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: JPG-slalom-racing: nieuwe fototjes 20121216 p5
Echte cupveren zijn origineel roze.
GTI-klauwen zijn idd girling klauwen
Volgens mij zijn de gaatjes aanwezig en voorgeboord met schroefdraad. Kijk nog eens goed
http://i76.servimg.com/u/f76/14/26/64/87/wp_00027.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Handremkabels los je best door eerst met de stelmoeren de spanning zoveelmogelijk weg te nemen. Je moet de kabel tegenhouden met een sleuteltje/tang. Dan kan je ze onder de handremhendel losmaken. Ze zitten daar aan een soort van haakje. Het is een beetje prutsen, maar normaal is het niet zo moeilijk. Beetje WD40 kan helpen.
Bouten achterophanging: moeren zitten binnenin. Je moet zowel binnenin als buitenaf een sleutel opzetten.
Die sensor in de cilinderkop is voor het rode templampje en het tempmetertje. Hij heeft 2 pinnetjes.
Het olielek is 9/10 kansen van de krukaskeerring aan de motor achter het vliegwiel. Bekend olielekpuntje. Zeker vervangen.
En kan je geen stuurhuisverkorter gebruiken ipv te boren? Vergeet niet dat dit gat conisch is.
GTI-klauwen zijn idd girling klauwen
Volgens mij zijn de gaatjes aanwezig en voorgeboord met schroefdraad. Kijk nog eens goed

http://i76.servimg.com/u/f76/14/26/64/87/wp_00027.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Handremkabels los je best door eerst met de stelmoeren de spanning zoveelmogelijk weg te nemen. Je moet de kabel tegenhouden met een sleuteltje/tang. Dan kan je ze onder de handremhendel losmaken. Ze zitten daar aan een soort van haakje. Het is een beetje prutsen, maar normaal is het niet zo moeilijk. Beetje WD40 kan helpen.
Bouten achterophanging: moeren zitten binnenin. Je moet zowel binnenin als buitenaf een sleutel opzetten.
Die sensor in de cilinderkop is voor het rode templampje en het tempmetertje. Hij heeft 2 pinnetjes.
Het olielek is 9/10 kansen van de krukaskeerring aan de motor achter het vliegwiel. Bekend olielekpuntje. Zeker vervangen.
En kan je geen stuurhuisverkorter gebruiken ipv te boren? Vergeet niet dat dit gat conisch is.
AX-kopen is verslavend.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: JPG-slalom-racing: nieuwe fototjes 20121216 p5
De stabilisatorstang is in ieder geval van het GT type, niet GTI. op de foto kan ik nie goed zien of de poten wel of niet het beugeltjes van een GTI stang ook hebben, anders zijn het "gewoon" viergaats poten met cup veren en dempers..JPG-slalom-racing wrote:Weer een paar uurtjes verder:
de volledige voorophanging er onderuit gehaald, hieronder het resultaat: [/img]
Wat zie je, een draagarmbrug, stabilisatirstangen, en verlaagde GTI ophanging (waarom zijn de veren roze?)
Roze veren zullen stuggere, verlagende veren zijn..
Dat zullen inderdaad originele Citroën klauwen zijn, maar er zijn verschillende types, maak een foto en we kunnen er meer over vertellen..Alles ging zeer goed los, en ziet er best in goede staat uit. Remblokjes zijn ver, die zoek ik nog te vervangen..
Toch enkele vraagjes voor de alwetende techneuten op dit forum:
De remklauwen zijn van het merk Girling. zijn dit dan originele GTI klauwen? (schijven zijn 247 mm)

Maar niet alle girling klauwen zijn GTI klauwen.. Ik heb hier 205GTI6 klauwen, ook girling, ook 247mm schijven, maar compleet anders van opbouw en blokjes..citrofenwick wrote:GTI-klauwen zijn idd girling klauwen
Eh, geen idee, dacht dat daar standaard schroefdraad in zat..?De stabilisatorstangen moeten ook worden overgebouwd op de Spot. Ik denk dat er inderdaad gaatjes zijn voorgeboord (om op de koets te plaatsen), maar er zit geen schroefdraad in. Alle tips zijn welkom! (moet ik zitten peuteren in die gaatjes waar je de draagaren in het interieur lost?)
Met een platte schroevendraaier van het heveltje vooraan bij de handrem af wippen.Hoe demonteer je de handremkabels?
Die heeft nooit vast gezeten, die word door de trekkracht in de kabel op zn plek gedrukt. Zit ook geen schroefdraad in, maar is gewoon een verlengbusje, waar die plastic moer die op de schroefdraad van de kabel zit, op draait/steunt.(de schroefdraad-bus die op de ankerplaat zit is losgekomen)
Moer in de wagen, bout van onder omhoog.. (Zo zitten ze origineel..)de bouten van de achterophanging, zit de moer op kant interieur, of op de onderzijde? (ik zie beide mogelijkheden op de wagen
Die grote ringen horen en passen er ook maar op 1 manier op (tegen de brede kant van het rubber aan)
Midden in de zijkant van de kop, onder de verdelerkap? Dat is de temperatuursensor voor het rode lampe en het metertje op het dashboard.een sensor in de cilinderkop (K2A motor), recht onder de ontsteking, wat doet deze?
Mijn ervaring met verdelerkappen is dat het de rubber O-ring is tussen het verdelerkaphuis en de kop, daar waar je de instelling voor de ontsteking kan verdraaien..het motortje zweet ook erg, ik merk het klassieke lek o de hoek aan de distributie, maar ook de behuizing van de bak staat erg vuil. Wat lijkt het meest logisch: een lek op de pakking aan de kant van de bak, of zou het een lek op de oliekoeler-voorziening (aan de oliefilter) zijn?
het heeft voor en nadelen, je gaat niet sneller "van lock naar lock", maar de wielen sturen scherper in voor dezelfde stuuruitslag. Voor auto's met achterwielaandrijving is deze modificatie in de autosport veelgebruikt (alleen meestal door afzagen en terug vastlassen, zodat t conische gat (thnx Fenwick) behouden blijft), maar je zou wel eens in de problemen kunnen komen met de aandrijfassen bij een voorwielaandrijver, tenzij je het stuurhuis zelf ook weer aanpast om te zorgen dat de uiteindelijke stuurhoek die de wielen maken hetzelfde blijft als origineel.. (en verder opletten dat je niet met de stuurstangen de koets raakt bij full-lock + inveren of uitveren).. Kortom, een stuurhuisverkorter is minder werk en minder risico.. (Wat Fenwick ook zegt dus, zie dat we n hoop dezelfde antwoorden hebben..Nog een fototje: zo zoek ik m'n besturing een stuk directer te maken, gewoon (?) een gaatje erbij, zo zou ik naar 2 à 2,2 omwentelingen kunnen... tips?

Last edited by AlexanderB on FriDec21, 2012 4:14:57 PM, edited 1 time in total.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: nieuwe fototjes 20121216 p5
Dank je voor je reactie!, ok, dan wordt het eenvoudig om de juiste remblokken te bestellen..citrofenwick wrote:Echte cupveren zijn origineel roze.
GTI-klauwen zijn idd girling klauwen
heb zitten peuteren in die gaatjes... geen draad gevoeld... mmm, dat wordt weer prutswerkVolgens mij zijn de gaatjes aanwezig en voorgeboord met schroefdraad. Kijk nog eens goed
ok, langs de andere kant beginnen dus...Handremkabels los je best door eerst met de stelmoeren de spanning zoveelmogelijk weg te nemen. Je moet de kabel tegenhouden met een sleuteltje/tang. Dan kan je ze onder de handremhendel losmaken. Ze zitten daar aan een soort van haakje. Het is een beetje prutsen, maar normaal is het niet zo moeilijk. Beetje WD40 kan helpen.
tiens ik zag maar een kabeltje, misschien een pinnetje afgebroken dan, thxDie sensor in de cilinderkop is voor het rode templampje en het tempmetertje. Hij heeft 2 pinnetjes.
ok, doe ikHet olielek is 9/10 kansen van de krukaskeerring aan de motor achter het vliegwiel. Bekend olielekpuntje. Zeker vervangen.
stuurhuisverkorter is geen optie. Sowieso is de stuurstang van een AX erg kort, en met de stuurstang met servo van een Opel Corsa, die is al een stuk langer. Als ik dat moet aanpassen, moet ik al assen laten draaien, en de hele boel afbreken...En kan je geen stuurhuisverkorter gebruiken ipv te boren? Vergeet niet dat dit gat conisch is.
Ik durf het nog, dat boren, nog even een aantal nachtjes over slapen, hoe ik het aanpak..
Nogmaals bedankt voor je reactie!!
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: nieuwe fototjes 20121216 p5
ok, uitbouwen, en goed naar de tekeningen kijken, dus..AlexanderB wrote: Dat zullen inderdaad originele Citroën klauwen zijn, maar er zijn verschillende types, maak een foto en we kunnen er meer over vertellen..
Maar niet alle girling klauwen zijn GTI klauwen.. Ik heb hier 205GTI6 klauwen, ook girling, ook 247mm schijven, maar compleet anders van opbouw en blokjes..citrofenwick wrote:GTI-klauwen zijn idd girling klauwen
ok, dat is alvast goed niews...Die heeft nooit vast gezeten, die word door de trekkracht in de kabel op zn plek gedrukt. Zit ook geen schroefdraad in, maar is gewoon een verlengbusje, waar die plastic moer die op de schroefdraad van de kabel zit, op draait/steunt.
oh my, ik ga nog wel een en ander moeten vervangen, dus..Mijn ervaring met verdelerkappen is dat het de rubber O-ring is tussen het verdelerkaphuis en de kop, daar waar je de instelling voor de ontsteking kan verdraaien..
inderdaad, ik moet ergens een "stop" inbouwen, denk dit aan het stuurhuis te doen, waar de stangen vertrekken. Daar is plaats om een beugel te maken. ivm het gat: dat is een stuk gietijzer, zou ik dat kunnen oplassen? Ik durfde eerst niet, vandaar het alternatief om een gat te boren. (over het conisch boren, daar heb ik nog geen idee van)het heeft voor en nadelen, je gaat niet sneller "van lock naar lock", maar de wielen sturen scherper in voor dezelfde stuuruitslag. Voor auto's met achterwielaandrijving is deze modificatie in de autosport veelgebruikt (alleen meestal door afzagen en terug vastlassen, zodat t conische gat (thnx Fenwick) behouden blijft), maar je zou wel eens in de problemen kunnen komen met de aandrijfassen bij een voorwielaandrijver, tenzij je het stuurhuis zelf ook weer aanpast om te zorgen dat de uiteindelijke stuurhoek die de wielen maken hetzelfde blijft als origineel.. (en verder opletten dat je niet met de stuurstangen de koets raakt bij full-lock + inveren of uitveren)

-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: JPG-slalom-racing: nieuwe fototjes 20121216 p5
Soms heeft de sensor en/of de kabelboom alleen maar het draadje/aansluiting voor het rode lampje.. (maar had er origineel wel beide op moeten zitten)JPG-slalom-racing wrote: tiens ik zag maar een kabeltje, misschien een pinnetje afgebroken dan, thx
[edit:] het lasssen van gietijzer is inderdaad een redelijk lastig klusje, dus als het niet hoeft, niet doen..
Ik zou zelf toch proberen om die servo van de corsa pas te maken, desnoods maak je zelf/laat je een ander een verkorte as dr voor maken.. (/weet niet precies hoe die corsa servo in elkaar zit..)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: JPG-slalom-racing: nieuwe fototjes 20121221 p5 +vragen!
gietijzer kan je als ik me niet vergis lassen met speciale elektrodes (bagetten dat ze zeggen)
Als je dat zou kunnen kan je een stukje uit de stuurarm halen.
Met een foto kunnen we inderdaad meer zekerheid geven over de klauwen.
Als je dat zou kunnen kan je een stukje uit de stuurarm halen.
Met een foto kunnen we inderdaad meer zekerheid geven over de klauwen.
AX-kopen is verslavend.
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: nieuwe fototjes 20121221 p5 +vragen!
Weeral fotojes: eerste is de achteras. man wat is dat ding zwaar.:

Ik heb ok de wielkastjes uitgesneden. Niet in volgorde van de werkzaamheden, maar ik wilde eens iets anders doen:

Ook heb ik aan de stuurklok aan het werken geweest. Jullie weten, met die andere stuurstang van een Corsa, het stuur kwam wel heel ver naar achteren. (+18cm !) Dus: de 'klok' waar het stuur op gemonteerd is, heeft een kreukelzone. Heb ik dus gedemonteerd, en met de bankschroef wat korter gemaakt. Werkt wonderwel. Heb nu 2,5 cm gewonnen, en dat doet hemel en aarde. Ik heb nog wat ruimte (1,5 tot 2,5cm) om de oefening nog is te doen, ik denk dat het zelfs voldoende gaat zijn... jeuj!!!

Ik heb ok de wielkastjes uitgesneden. Niet in volgorde van de werkzaamheden, maar ik wilde eens iets anders doen:

Ook heb ik aan de stuurklok aan het werken geweest. Jullie weten, met die andere stuurstang van een Corsa, het stuur kwam wel heel ver naar achteren. (+18cm !) Dus: de 'klok' waar het stuur op gemonteerd is, heeft een kreukelzone. Heb ik dus gedemonteerd, en met de bankschroef wat korter gemaakt. Werkt wonderwel. Heb nu 2,5 cm gewonnen, en dat doet hemel en aarde. Ik heb nog wat ruimte (1,5 tot 2,5cm) om de oefening nog is te doen, ik denk dat het zelfs voldoende gaat zijn... jeuj!!!
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
Moet je alleen niet crashen, want dan heb je geen kreukelzone..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
Crashen? doen we niet aan meeAlexanderB wrote:Moet je alleen niet crashen, want dan heb je geen kreukelzone..

-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
Stickertjes aan't maken voor op de slalom ax:

Enfin, stickertjes: afprinten op gewoon papier, lamineren, dubbelakkende tape erachter.
Ik heb er nog andere gemaakt (de klassieke Citroën Sport afbeeldinge) Ze dienen om gaatjes als van de zijpinkertjes, antenne, e.d. af te dichten

Enfin, stickertjes: afprinten op gewoon papier, lamineren, dubbelakkende tape erachter.
Ik heb er nog andere gemaakt (de klassieke Citroën Sport afbeeldinge) Ze dienen om gaatjes als van de zijpinkertjes, antenne, e.d. af te dichten

Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
(ik kan echte stickers maken he
op elk gewenst formaat..)


-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
als je toch lamineert, je kan ook zelfklevend lamineerfolie kopen, die zegmaar.. je gelamineerde ding dus ook gelijk in een sticker verandert..
(kwam ik gisteren achter, toen ik idd ook ff snel-snel-snel watervaste stickers moest hebben)

AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
zelfklevende lamineerfolie? Ik wist niet dat dat bestond, Ik ga er gelijk achter zoeken, en bedankt voor de tip!AlexanderB wrote:als je toch lamineert, je kan ook zelfklevend lamineerfolie kopen, die zegmaar.. je gelamineerde ding dus ook gelijk in een sticker verandert..(kwam ik gisteren achter, toen ik idd ook ff snel-snel-snel watervaste stickers moest hebben)
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
Ik wist t ook niet, ik was gisteren op zoek naar laserprintbare stickervellen, en toen kwam ik in plaats daarvan, die soort tegen in een combo-pack met allemaal verschillende soorten lamineerfolie..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX liefhebber
- Posts: 340
- Joined: SatApr21, 2012 1:09:47 PM
- Location: Schaffen, Diest, België
Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
Is er verschil tussen phase I en II GT(i-I) bumpers ?
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: JPG-slalom-racing: weer nieuwe fototjes 20121223 p5
Daar zit geen verschil tussen..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter