Ik zou een lijstje kunnen maken, maar ik denk dat ik dr dan zelf van schrik..
Ik heb al:
- GT1544 turbo (€125)
- Bosch VE4/9 pomp met LDA (€150)
- Renault GTT intercooler (€25)
- D'riem, spanrollen, waterpomp (€100)
- Tellerbak GTI (€5)
- EGT sensor + meter + G1/8 bitje om draad te tappen in de uitlaat (€45)
- Warmtewisselaar olie --> water (€0)
- Oliekoeler (in reserve, hopelijk niet nodig/overkill) (€45)
Moet nog, + geschatte of reeds opgezochte prijzen:
- Dikwandige bochten en flenzen om een adapter te maken van spruitstuk naar turbo. (€?)
- Dunwandige bochten en flenzen om van de turbo naar de rest van de uitlaat te gaan.
- 40mm siliconenslangen van de turbo naar de intercooler naar de inlaat. (€?duur)
- Flens aan de inlaat die voor overdruk geschikt is.
- 40mm naar 57mm koppelingen om aan de intercooler te passen, of een andere intercooler. (Niet te vinden, dus zelf lassen)
- AN fittingen en leiding voor druk-olie aftap van het blok. (€50?)
- Een fitting voor in de carterpan, en een slang om de hete oliemeuk uit de turbo terug daarheen te voeren. (€30?)
- Mogelijk een grotere radiator voor de KVS. (€70?)
- Oliedruk en Boostdruk meters. (€60?)
- Een nieuwe actuator voor op de turbo, of materialen om deze aan te passen. (€50)
- Meetklokje + adapter om de pomp op tijd te zetten (€30-50?)
- Een seal-kit om de afdichtringen in de pomp te vervangen, mocht ie lek gaan of zijn. (€30-40)
- Whatever dr nog stuk gaat voor ik alles aan de praat heb.
- Voor als dat stuk gaat: stalen koppakking + upgrade kopbouten (of studs+moeren) (+/- €300)
Enzovoorts..
