Kjk,
dat is het.. Al mijn modificaties moeten in een per uur/dag gehuurde sleutelruimte, dus hoe sneller iets gaat, hoe minder geld het mij kost, dus hoe beter..
Verder heb ik inderdaad een redelijk lage tolerantie voor frustratie veroorzaakt door vastgeroeste troep, dingen moeten gewoon los gaan, anders pak ik n hamer/slijptol/gaat het de vuilnisbak in en haal ik nieuwe onderdelen.
Oh, en dan is dr kruipolie.. Ik vind de commercieel verkrijgbare dingen in spuitbussen meestal maar tegenvallen, ik heb wel ontdekt dat als je remleidingen een kwartslag losdraait en gewoon n kwartiertje wacht, dat de remvloeistof ertussen kruipt, en de wartel ineens extreem soepel om de leiding draait, wat het sleutelen aan remleidingen echt 5000% eenvoudiger maakt.

Dus misschien is remvloeistof een goede kruipolie? In ieder geval een goede verfstripper, als het op je verf komt, en je even wacht, is alles dr af, tot op het kale metaal..
