Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
Re: Aad aka Rock's C4 + Swaffel2
vind het inderdaad wel heftig ja... Maar weet je al wat het totaal bedrag is of kan 't nog hoger worden?
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
-
- AX super weirdo
Ben nu 700,- verder en krijg maandag te horen wat de condensor met montage en afvullen kost + de airbag module incl. montage (ik denk overigens niet dat het de airbag module is maar dat er ergens een massa probleem of en ander electr.probleempje ergens zit)Holländer wrote:vind het inderdaad wel heftig ja... Maar weet je al wat het totaal bedrag is of kan 't nog hoger worden?
Ik denk dus dat het bedrag minstens gaat verdubbelen.
Maar de apk leverde weinig problemen op ..... 2 ruitenwisserbladen die naar mijn mening 100% streeploost wiste maar ik ben geen keurmeester en zal ze dan ook maar niet gaan tegenspreken.
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- profiel verwijderd
Voor het vervangen van de condensor van m'n pa z'n Picasso wilden ze €700,- incl. materiaal en afvullen hebben. We hebben de condensor zelf vervangen en het systeem laten lektesten en afvullen, voor €300,- incl. materiaal was m'n pa weer klaar met werkende airco...
Ik hoop dat de rekening die je gepresenteerd gaat krijgen meevalt, Aad!
Ik hoop dat de rekening die je gepresenteerd gaat krijgen meevalt, Aad!
Wat een bedragen!
Afvullen airco kost i.d.d. zo'n €120 meestal maar zo'n condensor is echt niet van platina gemaakt... als dat ding los €200 kost is het al heel wat.
Dat je dan ook nog 2 uurtjes kwijt bent aan montage zal best maar dan kom ik nog steeds niet ver boven de €450 uit.
Moderne auto's zijn leuk maar zo gauw er electronica in het spel is vliegen de kosten omhoog. Je bent overgeleverd aan de dealer (vaak) omdat een 'gewone' garage meestal niet de specifieke merkgebonden apparatuur heeft.
Aad succes!
Afvullen airco kost i.d.d. zo'n €120 meestal maar zo'n condensor is echt niet van platina gemaakt... als dat ding los €200 kost is het al heel wat.
Dat je dan ook nog 2 uurtjes kwijt bent aan montage zal best maar dan kom ik nog steeds niet ver boven de €450 uit.
Moderne auto's zijn leuk maar zo gauw er electronica in het spel is vliegen de kosten omhoog. Je bent overgeleverd aan de dealer (vaak) omdat een 'gewone' garage meestal niet de specifieke merkgebonden apparatuur heeft.
Aad succes!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- AX super weirdo
De teller staat nu op € 1595,- en aangezien de airbag module uit Frankrijk moet komen mag ik gelukkig zijn als ik de auto maandagochtend op mag halen ..... maandag op vakantie (uurtje of 11 rijden).... spannennnnnnnnnd
-
- AX super weirdo
Vandaag de auto maar opgehaald .... ik moet er maandag mee op vakantie....
Het onderdeel wat zaterdag binnen zou komen kwam eerder en is gemonteerd .... natuurlijk zonder resultaat waardoor we weer terug bij af zijn.
Over 2 weken mag ik hem weer terugbrengen, er is inmiddels een bericht gemaakt voor de techneuten van service Citroën met de klachtomschrijving, hopelijk ben ik niet de eerste sinds 2005 en staan mijn klachten in een soort van database.
Het onderdeel wat zaterdag binnen zou komen kwam eerder en is gemonteerd .... natuurlijk zonder resultaat waardoor we weer terug bij af zijn.
Over 2 weken mag ik hem weer terugbrengen, er is inmiddels een bericht gemaakt voor de techneuten van service Citroën met de klachtomschrijving, hopelijk ben ik niet de eerste sinds 2005 en staan mijn klachten in een soort van database.
-
- profiel verwijderd
Pfff... Wat een gezeik! Jammer dat 't nog niet opgelost is.
Prettige vakantie gewenst, wanneer ben je terug? Moet nog wat ophalen bij je natuurlijk!
Prettige vakantie gewenst, wanneer ben je terug? Moet nog wat ophalen bij je natuurlijk!
-
- AX super weirdo
De auto is weer terug
Het was dus een lullig draadbreukje in de stoel (er was een draadje van de airbag die tussen een veer van de stoel is vast komen te zitten en hierdoor kapot is gegaan)
Voor de toekomst is het meteen verholpen door het nieuwe draadje door een buisje te laten lopen zodat hij niet meer knel komt te zitten.
De uiteindelijk rekening gaat nog volgen.
Bovenstaande soap had niet zo erg geweest als ik veel met de auto zou rijden maar ik kom niet veel verder als 3000 km per jaar .... en zal toch eigenlijk een goedkoop autootje moeten gaan zoeken want dit is gewoon zonde.
Mocht er dus nog iemand een prachtige C4 1.6 Exclusive zoeken met maar 67.000 km op de tellert .... hier staat er 1 beschikbaar ... en inruil van een kleine goedkope auto is mogelijk
Het was dus een lullig draadbreukje in de stoel (er was een draadje van de airbag die tussen een veer van de stoel is vast komen te zitten en hierdoor kapot is gegaan)
Voor de toekomst is het meteen verholpen door het nieuwe draadje door een buisje te laten lopen zodat hij niet meer knel komt te zitten.
De uiteindelijk rekening gaat nog volgen.
Bovenstaande soap had niet zo erg geweest als ik veel met de auto zou rijden maar ik kom niet veel verder als 3000 km per jaar .... en zal toch eigenlijk een goedkoop autootje moeten gaan zoeken want dit is gewoon zonde.
Mocht er dus nog iemand een prachtige C4 1.6 Exclusive zoeken met maar 67.000 km op de tellert .... hier staat er 1 beschikbaar ... en inruil van een kleine goedkope auto is mogelijk
Pfff... van dat soort dingen word je niet vrolijk!
-
- AX super weirdo
Boekje dicht over de C4 met zijn lullige storinkje.
Hij rijd weer perfect maar hij staat wel op speurders omdat ik vanwege de weinige kms per jaar (3000) liever een kleine goedkope auto rij.
Fijne updates ... I
- Ik ben een beetje aan het rommelen aan de Tjaffer upgrades, zo ben ik de achteras roestvrij en schilderklaar aan het maken.
- De velgen klaar maken ... ik kan niet w88 om ze te monteren.
EN ... ik heb een Donorauto gekocht .... ik heb hem nog niet staan en nog niet op naam maar via pb al te horen/zien gekregen dat ik de nieuwe eigenaar ga worden.
Het gaat om een 106 1.6 8v uit 1995
De swaf zou ooit nog wel eens een snelle swaf kunnen worden
Hij rijd weer perfect maar hij staat wel op speurders omdat ik vanwege de weinige kms per jaar (3000) liever een kleine goedkope auto rij.
Fijne updates ... I
- Ik ben een beetje aan het rommelen aan de Tjaffer upgrades, zo ben ik de achteras roestvrij en schilderklaar aan het maken.
- De velgen klaar maken ... ik kan niet w88 om ze te monteren.
EN ... ik heb een Donorauto gekocht .... ik heb hem nog niet staan en nog niet op naam maar via pb al te horen/zien gekregen dat ik de nieuwe eigenaar ga worden.
Het gaat om een 106 1.6 8v uit 1995
De swaf zou ooit nog wel eens een snelle swaf kunnen worden
-
- AX super weirdo
.
Last edited by Rock's on ThuNov22, 2012 9:14:33 PM, edited 2 times in total.
Re: Aad aka Rock's 106 + C4 + Swaffel2
Gefeliciteerd met je nieuwe (uitelkaargaande) aanwinst.
Op foto ziet die er ook heel mooi uit.
Op foto ziet die er ook heel mooi uit.
Een 106je. Altijd goed Aad
lekker bezig aad!
-
- Drempelkiller
Aad van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
gefeliciteerd Aad!
dat je maar een grote jongen mag worden
dat je maar een grote jongen mag worden
-
- AX super weirdo
Dankudanku....
Ik ben al groot !
Ik ben al groot !
-
- AX super weirdo
Morgen een spannende dag
De Swaf krijft een verlaagd 4-gaats onderstel en een Devil uitlaatje in het midden ....
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat !
De Swaf krijft een verlaagd 4-gaats onderstel en een Devil uitlaatje in het midden ....
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat !