Vandaag ben ik ook weer bezig geweest met het project. En hier volgt de update:
Ik ben vandaag volop bezig geweest met het plamuren van mijn bumper om de boel weer mooi en strak te krijgen. Als eerste heb ik gebruik gemaakt van glasvezel matjes om zo een mooie vloeiende lijn om de mistlichten te krijgen. Aangezien de lampen niet rechthoekig zijn leek mij dit het mooiste staan.
Om de polyester zooi de tijd te geven om uit te harden, ben hierna begonnen met de het inbouwen van de schakelaar in de auto en het aansluiten van de stroomdraden. Uiteindelijk ziet de ingebouwde schakelaar er alsvolgt uit.
Het relais voor de mistlampen heb ik in mijn motor compartiment geplaatst, hier was nog plaats vrij voor een 2 relais, dus leek het mij netjes staan om hem hier te plaatsen.
Nadat ook dit klusje geklaard was ben ik weer verder gegaan met mijn voorbumper. De glasvezelmatjes lagen er vrij strak bij, maar flink schuren is noodzakelijk.
Uiteindelijk heb ik de mistlampen helemaal rondom voorzien van plamuur, zodat het er netjes afgewerkt uit komt te zien. Om de toko glad te krijgen heb ik gebruik gemaakt van: glasvezelmatjes --> schuren --> plamuren --> schuren --> plamuren --> schuren --> plamuren en schuren.
Omdat het hele karweitje makkelijker ging dan ik in eerste instantie gedacht had, heb ik mijn voorbumper in zijn geheel lichtjes opgeschuurd en in de kunststof primer gezet, vandaar de mist op de foto.
Morgen hoop ik jullie van een duidelijker plaatje te kunnen voorzien. Tot zover de update van vandaag.
Nog te doen:
-bumper zwartspuiten 2 of 3 lagen
-vernislaag over bumper 2 lagen
-mistlichten monteren op bumper en bekabeling aansluiten op relais.
-bumper monteren onder AX.