Annelies dr AX-je!! 1.1TGE '92

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Duss inmiddels voor de 4e keer stil gestaan met hetzelfde probleem... :evil: Nu net bij de garage-meneer langs geweest en die heeft me even aangewezen welke stekker ik los moet halen.....en dan weer vast moet maken :? Ik geef de AX nog ??n kans want anders....
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Annelies wrote:Duss inmiddels voor de 4e keer stil gestaan met hetzelfde probleem... :evil: Nu net bij de garage-meneer langs geweest en die heeft me even aangewezen welke stekker ik los moet halen.....en dan weer vast moet maken :? Ik geef de AX nog ??n kans want anders....


Welke stekker? :D

En anders...... een peugeot? :shock:

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

of je rijdt even bij een andere garage langs.... klinkt alsof ze niet erg in de weer zijn voor je.
"die stekker lostrekken als tie het niet doet" vind ik nou niet echt een professioneel advies.... :?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Nou deze garage-meneer heeft al erg veel gedaan voor mij en mn autootje en hij weet het hoe en wat....vorige keer was het een stekker helemaal links voorin waarvan een aantal pootjes geoxideerd waren en die had ie schoon gemaakt en flink in speciaal vet gezet...en die moet ik nu los halen en weer vast doen als ik een keer weer stil sta...

En speciaal voor Brutus: Je vraagt aan MIJ welke stekker het is?? Je weet aan wie je het vraagt he... :roll: Maar heeeel erg bedankt voor je reactie!!! :twisted:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Annelies wrote:En speciaal voor Brutus: Je vraagt aan MIJ welke stekker het is?? Je weet aan wie je het vraagt he... :roll: Maar heeeel erg bedankt voor je reactie!!! :twisted:


Ik weet niet in hoeverre jij wel eens goed onder je motorkap gekeken heb. Maar in mijn AX zitten toch verschillende stekkertjes :wink: :wink: :wink: Dus zo raar lijkt mij die vraag van Brutus niet.

Maar goed de vraag blijft natuurlijk open: Altijd makkelijk voor eventuele andere clubleden die er ook problemen mee hebben :)
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Ik weet niet in hoeverre jij wel eens goed onder je motorkap gekeken heb.


Ehhm ja, niet dus....en dat is ook de reden dat ik zo antwoord. Ik ben hier ??n van de weinige die ?cht niks van auto's weet...beetje respect dus... :wink:

Hahah en ik denk dat Brutus wel weet wie het zegt ?n hoe het bedoeld is.... :lol:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Annelies wrote:Hahah en ik denk dat Brutus wel weet wie het zegt ?n hoe het bedoeld is.... :lol:


Zekers.... ik weet van wie het komt.... 8) :D
Last edited by Brutus on MonSep13, 2004 6:41:20 PM, edited 1 time in total.

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Mochten jullie er niks mee van snappen :roll: , geeft niks, ik kan het ook niet meer helemaal volgen, maar....een kleine wraak-actie moet af en toe kunnen...Ik zal de moderator eens inlichten over wat hier allemaal gebeurt.. :wink:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Annelies wrote:Mochten jullie er niks mee van snappen :roll: , geeft niks, ik kan het ook niet meer helemaal volgen, maar....een kleine wraak-actie moet af en toe kunnen...Ik zal de moderator eens inlichten over wat hier allemaal gebeurt.. :wink:

... en laat die moderator van dit onderdeel van het forum hier nou ook ELKE keer gezellig meelezen (en meelachen) :wink: :wink:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Ik krijg een beetje het gevoel alsof er een complot is hier.... :evil: :wink:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Allemaal moderators tegen Annelies? :shock:

Neh... hoe durf je dat in je hoofd te halen :evil:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik snap het niet meer :roll: Waar gaat het over???
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

huh ? hoorde ik de woorden: moderator en complot vallen ???? :P :P :P

Tsja, das dan operatie mobilisatie :D :D :D

Remy is here and ready when duty calls !!!
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Hmm dit gaat helemaal de verkeerde kant op...hahaha

Jongens, bedankt voor de gezelligheid, maar geloof echt dat het nu weer lang genoeg heeft geduurd..... :wink:

Als de moderator zelf al gaat tegenwerken...waar ben je dan nog hier op dit forum??? :shock:


Mensen die ongevoelig zijn voor cynisme kunnen hier tegen....en anders...ik bedoel het niet zo hoor.. :wink:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Ik weet niet in hoeverre jij wel eens goed onder je motorkap gekeken heb. Maar in mijn AX zitten toch verschillende stekkertjes Dus zo raar lijkt mij die vraag van Brutus niet.


ok ok ok...om even terug te komen op dit onderwerp...heb even uitleg gevraagd en het is dus de stekker van de computer die ik los moet halen en weer vast moet maken als mn ax niet meer wil...valt daar niet wat aan te doen? Nieuwe stekker ofzo? :cry:

T is namelijk niet zo heeeel makkelijk als je hier ergens in de middle of the polder stil staat en je dan die stekker moet gaan los halen en weer vast maken...in het donker...met regen..en wind...
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Dat klinkt dus meer als de stekker los halen en weer vastmaken.. Oftewel een reset van de rijcomputer...

Da's wel heel naief van die garage meneer....

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Dat is idd slordig ja, het probleem is dus niet verholpen, dit is alleen een lapmiddel om hem weer rijdend te houden als het niet werkt, maar de oorzaak zit er dus nog wel, dus het zit em ergens in de computer, of 1 vd sensoren van de motor, dit noem ik iig geen reparatie, hij heeft niet eens geprobeerd om bv de ECU even te vervangen, of de computer uit te lezen om te kijken wat de foutmelding is

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Hmmm ok...ECU?? Computer uitlezen?? Misschien vind hij het niet meer de moeite om er nog moeite voor te doen...heb trouwens ook gezegd dat het onderhand wel klaar is met al die reparatiekosten...net rekening binnen van de groooooote beurt...nou, die rekening is er dan ook naar...?276, 53 om even precies te zijn... :shock:


Weet wel leukere dingen om daarvan te doen.... :?

Annelies heeft ook weer een idee voor een Club cafe topic, maar moet nog even bedenken wat ze zichzelf hier mee op dr hals haalt... :lol:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Annelies wrote:Hmmm ok...ECU?? Computer uitlezen?? Misschien vind hij het niet meer de moeite om er nog moeite voor te doen...heb trouwens ook gezegd dat het onderhand wel klaar is met al die reparatiekosten...net rekening binnen van de groooooote beurt...nou, die rekening is er dan ook naar...?276, 53 om even precies te zijn... :shock:


Weet wel leukere dingen om daarvan te doen.... :?

Annelies heeft ook weer een idee voor een Club cafe topic, maar moet nog even bedenken wat ze zichzelf hier mee op dr hals haalt... :lol:


Valt nog best mee voor een grote beurt... :twisted:

Goed, om serieus te blijven... MIJN Ax heeft ook een grote beurt gehad.. incl. twee nieuwe banden was dat ook een dikke drie honderd euro.

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Waarom ben ik de enige die nieuwsgierig is naar Annelies haar nieuwe topic idee in Club Cafe ??? :D :D :D
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Post Reply