Ik zat te denken om het gasklephuis van een GTI wat uit te draaien op een draaibank, en er een gasklep van een 1.3 of 1.6 in te steken. Ik moet nog even kijken wat het beste en makkelijkste gaat.
Al met al een mooi weekendje! Ondank de begrenzer toch een aantal keer in de 4e en 5e versnelling aangetikt te hebben, heeft de auto het heel netjes gehouden!
Dat zijn nog eens leuke weekendjes! Er is geen betere manier om je ax eens "uit te laten" dan dat!
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan! Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Super plaatjes Bas en super bakkie is 't toch, boeie dat ie altijd stuk gaat, daar heb je hem toch voor
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).