Wanhopig!!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

de titel vam dit topic krijgt ineens een hele andere betekenis...wat een wanhopig slap geouwehoer door bepaalde mensen...maar goed, we gingen het netjes houden, dus laat ik dat ook maar doen dan... :evil:

Zit nu op school, midden tussen de collega's mn verontwaardigdheid af te reageren....

Oja, klein detail, mn ax staat weer stil...ging vanmorgen tijdens rijden weer stotteren, steeds langzamer rijden en uiteindelijk stoppen of nog net stapvoets rijden, als stotterend :cry: Ik weet jet ook nniet meer. hier is ie al 3 keer voor bij de garage geweest...
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Anders toch maar een slotje om (nog) erger te voorkomen? Denk dat je doel wel duidelijk is en dat kan ook wel bereikt worden als dit onderwerp gesloten is?? (of misschien kun je dit onderwerp verplaatsen naar frustraties?)

O ja, en als iets je niet zint (of als we te ver gaan), zeg dat dan gewoon hoor!

Oja, klein detail, mn AX staat weer stil...ging vanmorgen tijdens rijden weer stotteren, steeds langzamer rijden en uiteindelijk stoppen of nog net stapvoets rijden, als stotterend Ik weet jet ook nniet meer. hier is ie al 3 keer voor bij de garage geweest...


Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit op te lossen is met alleen maar injectorreiniger. Wat zeiden ze bij de garage? Misschien een idee om deze vraag te plaatsen bij techniek? Daar komen ook de wat serieuzere mensen.
Image

job hoekstra
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 43
Joined: MonJun28, 2004 7:32:08 PM

Post by job hoekstra »

andere benzinepomp erop en je bent klaar.

En over het milieu, tja, ze kunnen er aardig uit zien hoor, ongeveer net zoals Annelies of Jolanda ofzo. Kan jullie allemaal eens overkomen, hahahaha :P

Nou ja, laat maar zitten
Mercedes w115 - Citroën AX: 2 handen op 1 buik

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Zag bij 'techniek' een soortgelijk probleem staan dus heb even gereageerd...

Maar ik ga heeel eerlijk zeggen, heb al gezocht en gekeken naar een andere auto... :oops: Ben het zoooooo zat....en de rekeningen blijven maar komen...dus...even maandag afwachten, dan gaan we weer naar de garage....
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

User avatar
HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 318
Joined: WedJul09, 2003 7:30:46 PM
Location: Mijdrecht

Post by HellDuke »

Haha, nou dat was dan een ietwat kort, maar heftig lidmaatschap!! :)

En wat was die andere auto precies?? Een G*lf?

Je kan ook een andere ax kopen natuurlijk, een GT bijvoorbeeld 8)
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Focus kopen? :wink: Dan koop ik me opnieuw een ax :twisted:

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Annelies wrote:Zag bij 'techniek' een soortgelijk probleem staan dus heb even gereageerd...

Maar ik ga heeel eerlijk zeggen, heb al gezocht en gekeken naar een andere auto... :oops: Ben het zoooooo zat....en de rekeningen blijven maar komen...dus...even maandag afwachten, dan gaan we weer naar de garage....


Is dit die van jou?

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/45338.htm?zoek=ax

Heb je al een andere auto? :(
Image

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »



nee, niet dat ik weet...

En heb alleen nog maar gekeken naar een andere auto. Ik zou dan nog wel een klein beetje mee kunnen doen, want het is ook frans...Peugot...maarrrrr nog niks is zeker!!
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

OMG eerst HE-LE-MAAL knettergek van d'r AX-je maar bij het minst geringste probleempje haakt ze alweer af :cry: :cry: :cry:
Beetje jammer hoor... met zo'n instelling MAG je niet eens op de camping komen hahahah :spam1: :spam1: :spam1: :spam1:




sorry, ik vond dat ik hier ook MOEST meespammen hihi
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Citro?nAXDriver wrote:OMG eerst HE-LE-MAAL knettergek van d'r AX-je maar bij het minst geringste probleempje haakt ze alweer af :cry: :cry: :cry:
Beetje jammer hoor... met zo'n instelling MAG je niet eens op de camping komen hahahah :spam1: :spam1: :spam1: :spam1:




sorry, ik vond dat ik hier ook MOEST meespammen hihi


Jij gaat er al vanuit DAT ze komt? :D

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Brutus wrote:
Citro?nAXDriver wrote:OMG eerst HE-LE-MAAL knettergek van d'r AX-je maar bij het minst geringste probleempje haakt ze alweer af :cry: :cry: :cry:
Beetje jammer hoor... met zo'n instelling MAG je niet eens op de camping komen hahahah :spam1: :spam1: :spam1: :spam1:




sorry, ik vond dat ik hier ook MOEST meespammen hihi


Jij gaat er al vanuit DAT ze komt? :D

Nahjah... als ik alleen al kijk naar het aantal nutteloze posts hier @ forum, dan past ze er wel tussen (h? Sander en Bruut-man :wink: )
Maar oke... misschien is ze, als 't "puntje" bij het "paaltje" komt, toch wel benauwd voor al die enge Ax-clubbers (vooral Sander met ze mooie sikje haha)[/u]
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

dat staat vast...

al moet ik dr persoonlijk ophalen!
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Benauwd is ze niet... Heb ik zo het idee... :oops:

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Remy wrote:Ow mijn god, je bent even een maand of 5 niet meer op het forum aanwezig. Kom je gezellig terug, blijkt dat we ook naast de altijd handige technische informatie topics en de gezellige slappe geouwehoer topics ook een "dating-iets" hebben. :shock: :shock: :shock:

Mensen ik kan maar 1 ding zeggen, we worden steeds volwassener als AX-Club !!! :D :D :D Waar gaan we straks mee beginnen naast een AX-vraagbaak, een AX-kledinglijn en een AX-dating-ding ???




good point! het blijkt steeds beter te werken 8)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Locked