Beruchte garage
Ben dr even langs geweest, paar conclusies getrokken:
- Hij is wit (scheelt n zooitje werk)
- Plaatwerk is vrij strak, op 1 roestpuntje na.
- Interieur is compleet gevult met ranzige rooklucht, boeit niet, is toch karig 1.1 interieur, weg dr mee.
- Zit een nieuwe v-snaar op, dat suggereert enig onderhoud, maar who knows met jetcars, dat dat misschien het enige recente onderhoud is..

- Bodemplaat en binnenkant spatborden enzo zit geen spatje roest aan, heb denk ik nog nooit zo'n strakke AX gezien van onder.
- 1 plekje roest achter rechter achterlicht, nog niet doorprikbaar, dus dat is nog reparabel denk ik zo..
- Ooit (niet recent) schade gehad, linker kant zit net achter de koplamp n beetje krak, afzagen en n ander stukkie aan lassen als ik toch bezig ben met de gaten achter de koplampen?
- Type 1 voorbumper en type 1 grille, dat was eigenlijk al een dead-giveaway op de foto's dat t n schadebak is geweest, maar het lijkt op zich mee te vallen, alleen achter de linker koplamp is het n beetje stuk..
- Behalve voorgenoemde gaten achter de koplampen en dat plekje bij t achterlicht, heb ik geen enkele roest kunnen ontdekken.
- Voor €340 staat ie te koop, ik zou dr zelf max €200 voor willen geven, betwijfel of me dat gaat lukken..
Iemand zin om mee te gaan voor een second opinion, n proefritje met n gasmasker op, en bad cop-bad cop onderhandeling om te prijs op 200- te krijgen?

komende maanden zal ik waarschijnlijk wel wat minder gaan rijden, zodat ik ook daadwerkelijk minder uitgeef per maand, ipv alleen 2x zoveel rij voor hetzelfde geld
 komende maanden zal ik waarschijnlijk wel wat minder gaan rijden, zodat ik ook daadwerkelijk minder uitgeef per maand, ipv alleen 2x zoveel rij voor hetzelfde geld