Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Losroyos »

Pagina 100 is wel een lange pagina geworden.

Maar de beloofte foto's van mijn eindempertje staan online, dus zal ze jullie niet onthouden, Ook kreeg ik vandaag nog wat leuks binnen dat ik gekocht had. Ben der blij mee moet alleen nog even een ander kleurtje krijgen :D

Hij hangt iet wat scheef ja ik weet het. maar dat komt nog wel goed. Was al blij dat ik hem met de tempraturen nu eronder kreeg!
en de auto is ook niet gewassen klopt ook mij vette vingers zitten nog op de bumper :P

Image
Image
Image
Image
Image

Dat was het wel weer even. Nu eerste weer wat dingen zien te verkopen en dan kunnen we weer veder kijken.

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 720
Joined: FriOct08, 2010 7:55:56 PM
Location: Weesp
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by gigawebs »

Nice!. Maar hij hangt wel een beetje scheef, Roy! ;) :P
ImageImageImage

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Mastenhose »

Ah, jij hebt die booskijkertjes dus gekocht! :)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Netheo »

uiltaat is wel netjes, al kan het rechter, is maar kwestie van de beugeltjes was te verplooien.
die koplampwimperdingen, dat snap ik echt niet, das zo 90's :D Maar ja ieder zen smaak, ik zou het nooit op men ax willen.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Losroyos »

Netheo wrote:uiltaat is wel netjes, al kan het rechter, is maar kwestie van de beugeltjes was te verplooien.
die koplampwimperdingen, dat snap ik echt niet, das zo 90's :D Maar ja ieder zen smaak, ik zou het nooit op men AX willen.

Haha, Vind het er wel leuk uitzien, Is weer wat anders dan andere hebben. :D

Voor de rest veel gewerkt, Veel geld verdient en dus binnekort maar ik kijken of de verlaging uit komt :D

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Losroyos »

Er is weer wat gebeurt, Rest ons nog de foto's maar die komen er heus.

Nou moet de auto toch zeer zeker een halve meter zakken. De andere wielen zitten eronder.
Deze zijn meteen ook alle 4 gebalanceerd, aangezien ze bij 30km per uur al trilde als een gek. Nou alleen aan het eind van het jaar even nieuwe bandjes.

Ook de kopplings kabel meteen afgesteld. Dus die zit ook weer perfect!

Toen de auto toch op de brug stond, meteen even een route eronderdoor gelopen en gekeken waar de aandachts punten kwa roest zaten. maar ik kon er heel weinig ontdekken, Dus het is nu een kwestie van goed bijhouden :D

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by citrofenwick »

Goed bezig Roy :)

Enkel, als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik die wimpertjes echt niet mooi :(
AX-kopen is verslavend.

Holländer
AX Master
AX Master
Posts: 1152
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Holländer »

Goed bezig! 't wordt een nog leukere ax, met of zonder wimpers ;-)
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Rob GT »

Haha, die booskijkers! Nostalgie!
Toen ik net bij de club kwam zag je ze best veel.

Wel in kleur spuiten nog...
Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Losroyos »

Op dit moment niet veel te melden, Auto laatst van binnen helemaal gepoetst, En de Teller inmiddels over de 155.000 km heen gereden.

Autotje doet het nog altijd goed :D

Wel tot de beslissing gekomen dat de volgende auto 90% zeker geen Ax meer gaat worden dus deze zolang en goed mogelijk proberen te houden!

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 720
Joined: FriOct08, 2010 7:55:56 PM
Location: Weesp
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by gigawebs »

Losroyos wrote: Wel tot de beslissing gekomen dat de volgende auto 90% zeker geen AX meer gaat worden dus deze zolang en goed mogelijk proberen te houden!
Ojeeeee. Waarom niet? Omdat je deze nooit meer weg doet en dus geen andere nodig hebt?
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Losroyos »

Zou hem idd niet zo snel meer weg doen. Maar mocht er zon grotenkosten post aan zitten dat ik geen andere keuze heb dan ga ik tegen die tijd toch liever kijken voor een wat nieuwer model auto. Ik hoop dat deze gewoon kan blijven maar als het straks met me eigen bedrijfje de goeie kant op gaat is het ook niet echt een gezicht om met de ax bij de klant te komen. Natuurljjk wel als die er opperbest uit ziet. Maar niet in deze staat. Dus als denkeuzes gemaakt moeten worden dan word het iets waarmee je bij de klant kan komen zonder hem 2 straaten veder te moeten neerzetten.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by q01z »

ik snap de keuze opzich Roy,
maar... als je met een te mooie auto aankomt is het vaak ook 'kijk, die verdient goed'
zorg dat je AXje er netjes/schoon uitziet.. en geen herriepot eronder, gewoon netjes!

een sjieke bedrijfsreclame erop kan natuurlijk ook mooi zijn! en hoeft niet teveel te kosten ;)
Image

gekkeax
AX driver
AX driver
Posts: 30
Joined: WedMay09, 2012 3:40:53 PM
Location: Bodegraven, Zuid-Holland

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by gekkeax »

q01z wrote:ik snap de keuze opzich Roy,
maar... als je met een te mooie auto aankomt is het vaak ook 'kijk, die verdient goed'
En dan zou ik denken: die moet zijn diensten dus wel goed uitvoeren, aan hem heb ik een goede. ;)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Browny »

Op de 106 kreeg ik altijd leukere reacties dan nu met de Insignia.
Hoe zeldzamer de ax-jes worden hoe leuker de reacties, wie heeft er nou niet wel eens in een ax gezeten? Na de eend toch de best verkocht Citroën.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Losroyos »

Dat klopt wel. Maar ipv de ax kan je ook voor een nette xsara, saxo, clio of 206 gaan bij wijze van. Ik bedoel natuurlijk ook niet het noeuwste en grootste dat op de markt is.

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Terminal »

Joh ik zou eerst je zaakje maar eens goed op de rit zetten en reserves opbouwen voor je aan een andere auto begint te denken :)
Je kan beter bij een klant bekend staan om je werk, als in de bak waar je rijd en een ax is gewoon een nette wagen en niks speciaals.
AX 11TRE 1988

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Rio97 »

Ik ga bijna altijd met mijn AX (ook mijn vorige AX'jes) of mijn CX naar klanten toe. Alleen als het écht moest nam ik de bedrijfsford.
Nog nooit een opmerking over gehad.
Enige nadeel is dat ik in pak ga en mijn AX en CX geen airco heeft. Bij warm weer heb ik inderdaad wel 's twee straten voor de klant staan omkleden om fris aan te komen.

Zelf vind ik mijn oude Frans bakkie in de ochtendspits juist zo'n heerlijk omgekeerd statussymbool.
Staat iedereen daar chagrijnig in de file in een donkerblauwe, moderne Duitse auto met bijtelling. Sta ik er tussen met mijn Franse bakkie met 15 euro wegenbelasting per maand :)
Als ik in de file sta ga ik altijd graag invoegen voor een dure Duitse auto. "Ga nu maar 's 10 minuten naar een Citroën AX of CX zitten kijken."

Blijf nou lekker bij je AX.
Goedkoop in verbruik, onderhoud en wegenbelasting!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 Rattie & AX 1.4 Furio // Pics

Post by Losroyos »

De Ax blijft ook wel. En het is idd eerst zaak om de zaak van de grond te krijgen voor er iets anders komt. ik weet ook niet wanneer er een andere auto gaat komen. Dat kan nog wel 2 jaar duren. sowieo komt er eerst nog een winter aan en volgend jaar maart de APK zal ik er ook nog mee halen. Mocht hij niet in de prak gereden worden.

Mocht de zaak nou goed gaan dan gaat die helemaal niet weg :P dan zetten we hem gewoon in een caravan stalling ofzo zodat ik hem helemaal kan opknappen :P

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 Furio --> Gepoetst.

Post by Losroyos »

Gister avond een tijdje druk geweest de lieveling eens helemaal te wassen met de hand. Voor het eerst :oops:
Ook de bumpers weer even in de bumper black gezet.

Auto tovert nu al een lach op me gezicht als ik er naar kijk.

Image
Image
Image

En na het weekendje weg met de AxClub moet de AX een barre tocht gaan maken. Althans dat is de bedoeling.

Ik ga een roadtrip maken van 2 weken door een groot deel van europa. De bedoeling is om veel te filmen van het rijden zelf op de mooie wegen. En natuurlijk veel lol maken en foto's maken van me wagentje.

We beginnen in Zevenaar van waar we vertrekken richting de Nurnburgring. Daar wil ik graag even een kijkje nemen in het moseum (moeite waard) Dan door richting Dresden en de grens over Tsjechië in. Owja. Zoveel/alle mogelijk kilometers worden afgelegd binnedoor. Ik wil eigenlijk de snelweg niet aanraken. Via Tsjechie naar een plaatsje waar ik sowieso heen moet Horni Plana. alleen al voor de naam. Vanuit daar is het de bedoeling oostenrijk in te gaan en me auto op de proef te stellen de grossglockner op. Dan oostenrijk binnedoor naar Italie. Waar ik graag een kijkje ga nemen in Ventie. Dan via Monaco In de richting van Spanje. Waar ik daar heen wil weet ik nog niet precies maar het moet een beetje in de bovenste regio blijven. Spanje naar Andorra. Lang geleden keer geweest. Echt een mooi gebied. Dan Via Frankrijk (waar zitten de mooiste automusea?) parijs zoiezo even naar België en weer terug nederland in.

Beste trip. maar ik denk dat het een super mooie rit word en in 2 weken moet dit te doen zijn denk ik. Ga iig me best doen. Zal jullie tegen die tijd goed op de hoogte proberen te houden via Mac wifi :P
Last edited by Losroyos on SatAug11, 2012 3:40:47 PM, edited 1 time in total.

Post Reply