Vorige week en van het weekend weer druk bezig geweest, gelukkig in een werkplaats dus dat was vol te houden
Volgens mij mag het resultaat er wezen !

Jawel hij hangt er in !
Na het los halen van het oude blok moest de auto van de brug omdat het opknappen van de versnellingsbak meer dan een dag werk was, valt bij het terug rijden de brug op gewoon mijn voorwiel eraf

, nooit aan gedacht dat de steekassen de lagers en de wielen vast houden

het wiel bleef nog net hangen op de remklauw, welke daardoor helemaal naar buiten was gedrukt, wat er weer voor zorgde dat het bakje op de bekrachtiger overliep, welke natuurlijk weer moest druppelen op mijn verse verf toen de auto boven het blok hing voor het samen bouwen en we weten allemaal hier wat die bende met je verf doet
Zondag mijn hele dag weg door het lekken van de matrix pijp,zo heet dat ding zeggen ze achter op het blok waar je koelwater slangen op komen, daar kan je ook zo lekker bij !
Tot 3 keer aan toe moest hij er af !
Nu had ik wel het voordeel dat alles schoon was, dus het koelwater kon via het blok in een emmer terug het blok in
Toen eindelijk starten..................hij leeft !!!!
Zoals jullie gewent zijn van me natuurlijk niet zoals het hoort, hij heeft de hik !
Omdat hij eerst op 2 en toen een tijdje op 3 pitten liep bij de eerste start gaf ik de schuld aan vervuilde injectoren, maar na vandaag 200 km met injectie reiniger te hebben gereden op de snelweg is er niets verbetert, dus op advies van een auto monteur uit de buurt even op bezoek geweest bij een oude rot in het vak (hij doet alleen Citroën en peugeot en heeft auto's van 1961 staan als of ze nieuw zijn !) en die eens laten kijken, nou dat ging lekker, pijlstok is stuk

(het stukje rubber wat in de pijp hoort te gaan is er niet, waardoor er carterdamp tegen het spruitstuk "waait" wat voor rook zorgt) vliegwiel sensor waarschijnlijk reden voor het hikje en map sensor van ecu zorgt waarschijnlijk voor te hoog co, dus het gaat goed !
Morgen is de sensor binnen en dan gaan we even met mijn reserve ecu opnieuw een rookgas meting doen.