Pffff... Als dát nou een reden moet zijn om af te haken...
Vorig jaar heeft dat de pret ook niet gedrukt hoor!
(Vooral dankzij de geniale tent-constructie van onze zuiderburen!!! )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Goedeavond allen, wij zijn ook van de partij, zowiezoo met zijn drieën of met zijn vieren. Als het goed weer is dan komen we met de tent, of zoals vorig jaar dat wij een grote pan macaroni maken want dat was bij vele goed bevallen en erbij, dan komen we met de caravan. Dus als er meerdere macaroni willen eten horen we het graag.
MNM(tm) wrote:Die smaakte inderdaad erg goeD, kan ik me (zowaar) herinneren!
('k Zal proberen deze keer wèl eigen servies mee nemen!)
Komt de hond ook mee?
Nee helaas de hond is er niet meer die hebben we in januari in moeten laten slapen, was te ziek. Dus de hond kan van de lijst af, en moet ik nu 3 keer stroom betalen? lol. Ik was er idd bij vergeten te vermelden, als jullie een hapje mee willen eten dat jullie dan wel een bordje en bestek meenemen.
Browny wrote:Met of zonder stroom maakt voor het bedrag voor deelname niets uit, voor de eindfactuur op de camping die we vanuit de club betalen wel en ze willen van tevoren graag een inschatting. Het is inderdaad een paar euro, maar die kunnen we ook weer besteden aan een zakje chips, flesje cola, bier of bbq.
Dus als je alleen voor stroom kiest omdat het kan en niet omdat je het gaat gebruiken, dan liever niet.
Browny wrote:Met of zonder stroom maakt voor het bedrag voor deelname niets uit, voor de eindfactuur op de camping die we vanuit de club betalen wel en ze willen van tevoren graag een inschatting. Het is inderdaad een paar euro, maar die kunnen we ook weer besteden aan een zakje chips, flesje cola, bier of bbq.
Dus als je alleen voor stroom kiest omdat het kan en niet omdat je het gaat gebruiken, dan liever niet.