Remlichten branden continu
Moderators: vtspower, webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
Remlichten branden continu
Ik heb een 1,1 first impression uit 1994. Bij apk keuring is geconstateerd dat de remlichten continu branden als de verlichting aan staat. Iemand een idee hoe dit komt?
Re: Remlichten branden continu
Maak de contact punten van de stekkers is schoon?? Vaak een slecht contact of iets
-
- AX super weirdo
Klinkt als een massastoring, waarschijnlijk knippert de hele achterkant als een discotheek als je de knipperlichten gebruikt...
Dan even achter het linker en rechter achterlicht het boutjes waarmee het massadraadje van het licht mee aan het frame zit goed schoonmaken, alsmede de stekkers van de achterlichten zelf als die niet schoon zijn...
Dan even achter het linker en rechter achterlicht het boutjes waarmee het massadraadje van het licht mee aan het frame zit goed schoonmaken, alsmede de stekkers van de achterlichten zelf als die niet schoon zijn...
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Heb je toevallig een rukhaak?
Ik heb wel eens gehad dat de aansluitingen van de achterlichten en de remlichten elkaar raakten in de stekkerdoos.
Ik heb wel eens gehad dat de aansluitingen van de achterlichten en de remlichten elkaar raakten in de stekkerdoos.
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
-
- Welkom nieuw AX lid
Bedankt voor jullie vlotte reactie!
Correctie, remlichten branden echter zodra ik het contact maak. Contact punten achterlichten en massa achter schoongemaakt. Ik kan nog geen entre heffen voor rijdende discotheek........ Knipperlichten en achterlichten incl mistlicht werken normaal.
Enige tijd geleden heb ik de hoofdremcilinder vervangen, misschien is dit een aanknopingspunt voor de oplossing?
Suggesties?
Correctie, remlichten branden echter zodra ik het contact maak. Contact punten achterlichten en massa achter schoongemaakt. Ik kan nog geen entre heffen voor rijdende discotheek........ Knipperlichten en achterlichten incl mistlicht werken normaal.
Enige tijd geleden heb ik de hoofdremcilinder vervangen, misschien is dit een aanknopingspunt voor de oplossing?
Suggesties?
-
- Welkom nieuw AX lid
Heb ook nog eens onder dashboard gekeken........... Sensor van rem zat niet op z'n plek. Even terugestopt en de remlichten branden nu niet meer bij contact maken............
-
- profiel verwijderd
Je schakelaartje van je remlichten bij je pedaal was dus de oorzaak?
-
- Welkom nieuw AX lid
Yep, beetje stom kennelijk heb ik die na vervangen van oa hoofdremcilinder niet goed teruggeplaatst. Hoe simpel kan het soms zijn.
Inmiddels wederom door de Apk!
Inmiddels wederom door de Apk!