Nu ben ik al zo'n half uur aan het zoeken hoe ik zo'n plaatje rechts in het forum krijg. Dit heet denk ik avatar dus ik heb avatar bij upload al aangeklikt maar ik zie niets. Wat er wel onder een tekst staat die ik bij een artikel tik is "upload foto" en dat is wel het plaatje wat ik rechts wil. Hoe krijgt een absolute computer nipwit als ik zoiets voor elkaar?? Kan dit makkelijker?? HELP!!
via de foto upload is het inderdaad niet heel praktisch, dat klopt..
ik zal even het stappenplan opzetten;
-reageer op dit topic
-klik op 'foto upload'
-zoek de foto
-vink 'avatar' aan
-upload
er verschijnt nu een code in beeld, selecteer deze en copier dit (ctrl + c)
-klik nu op de banner bovenin (het logo)
-onder de banner staat 'user control panel'
-kies daar vervolgens 'profile'
-ga naar 'edit avatar'
plak nu de code die je gecopieerd hebt in het vak van 'link off site'
en klik op 'submit
Ik heb mij ook al zot gezocht hoe ik een avatar kan plaatsen bij mijn profiel, edit avatar.
Nog steeds niet gevonden.
Bovenstaand stappenplan geprobeerd maar het stopt al bij "reageer op dit topic",
ik zie dat nergens staan.
Ik ben het niet helemaal zeker, maar wellicht dat het komt omdat je afbeelding in PNG-formaat staat. Probeer deze eens om te zetten naar JPG-formaat. (vraag me maar als het niet lukt)
Ik krijg deze fout:
"Image file type mismatch: expected extension jpg but extension png given."
awel citofenwick, gie sie nu krak en 'k bennu content.
musschien is nu mac goe mo jis musschien tu goe en tu vele beveilugt.
Musschien, musschien, musschien, musschien, musschien, musschien, musschien...
Alli, toet dak joe nu ki sie in Izegem.
Google translate weet er geen raad mee, maar door het allemaal hardop uit te spreken, komen we een heel eind (Hester kijkt me af-en-toe wel wat raar aan....)
Bossie wrote:Google translate weet er geen raad mee, maar door het allemaal hardop uit te spreken, komen we een heel eind (Hester kijkt me af-en-toe wel wat raar aan....)
Af en toe, Jan?
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning