Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ow jaaaa, nu ligt het ineens aan mn geslacht!! Niks ervan, het ligt gewoon aan die auto...maar heb gehoord dat ik niet meer op mn auto mag schelden, want dan weigert ie zowieso...
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
Annelies wrote:maar heb gehoord dat ik niet meer op mn auto mag schelden, want dan weigert ie zowieso...
Yeez.. jij was de docente... Maar je leert nog van mijn lessen? Je moet me niet zo vleien hoor...
Annelies wrote:nououou het moet niet gekker worden hier.... ik ga inloggen onder een mannennaam...hou nieuwe mannelijke leden en hun auto in de gaten...
Annelies wrote:ow jaaaa, nu ligt het ineens aan mn geslacht!! Niks ervan, het ligt gewoon aan die auto...maar heb gehoord dat ik niet meer op mn auto mag schelden, want dan weigert ie sowieso...
Poetsen en APK is niet genoeg! Een auto heeft ook wel eens een beurtje nodig...
Annelies wrote:nounou, het gaat hier hard tegen hard merk ik...en dan heb ik het niet over racen met AX-jes... Laten we het nu weer over auto's gaan hebben.....
ehm, dussss......
Knijp me, ik droom, een vrouw die het over auto's wil hebben
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik zal de anti-stotter tip doorgeven...Morgen wordt er een nieuwe voorruit geplaatst in mn ax...maandag met een steentje in aanvaring gekomen, dinsdag was het inmiddels barstje en nu een flinke barst....erg fijn weer. gelukkig dekt de verzekering dit geintje....?n mooi net na de APK....
dus probeer dit is marlies,.....
Ey annelies..
wat heb jij eigenlij kallemaal 'under the hood' heb je nog wat gemodd of is het allemaal stock?
[als we het dan toch over auto's gaan hebben..]
nope, niks gemodd...niet nodig bij die van mij... :toothy8:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar