Ik ben ook bang dat ik het niet ga redden, helaas. Met de GTI het ik nog wat probleempjes met de kabelboom waardoor hij af en toe uitvalt. En de Volcane heeft bedacht dat hij een hard aanloop geluid moet maken als je het gas loslaat. Weet niet of ik tijd heb om er naar te kijken voor zaterdag...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Moet tóch werken wegens extreme drukte op het moment.... Tsja.. Komt er dus op neer dat ik (weer) niet kan! Erg jammer, was graag met de 10E op stap geweest met andere AX'en maar helaas ik zal er toch niet bij zijn a.s. zaterdag
Het laatste nieuws is dat de route af is (via raoel vernomen) dat we indd om 13:00 zullen vertrekken en we in totaal zo'n 1,5 - 2 uur aan het rijden zullen zijn (hele ruwe schatting). Natuurlijk als het zo'n kleine groep is dan kunnen we altijd in overleg nog een mooi stukje Twente meepakken!
Happytree wrote:Het laatste nieuws is dat de route af is (via raoel vernomen) dat we indd om 13:00 zullen vertrekken en we in totaal zo'n 1,5 - 2 uur aan het rijden zullen zijn (hele ruwe schatting). Natuurlijk als het zo'n kleine groep is dan kunnen we altijd in overleg nog een mooi stukje Twente meepakken!
Tot zondag!
Ik denk niet dat de opkomst groot zal zijn op zondag.
Maar ik zal je zaterdag avond vertellen hoe het was
a) ga met de kleine semi-pro skateboarder naar een skatewedstrijd in WaalHalla kijken
b) er is die middag formule 1
c) het is me te ver weg
d) de komende 6 weken is m'n agenda in de weekends eigenlijk al veel te vol
Happytree wrote:Het laatste nieuws is dat de route af is (via raoel vernomen) dat we indd om 13:00 zullen vertrekken en we in totaal zo'n 1,5 - 2 uur aan het rijden zullen zijn (hele ruwe schatting). Natuurlijk als het zo'n kleine groep is dan kunnen we altijd in overleg nog een mooi stukje Twente meepakken!
Tot zondag!
Ik denk niet dat de opkomst groot zal zijn op zondag.
Maar ik zal je zaterdag avond vertellen hoe het was
Maar oke ik zie het daar wel wat we gaan doen
^*%#$%^#$$%@$!#$
Hoe stom ik ben al weken in de veronderstelling dat het Zondags was....... Heb dus aangegeven dat ik zaterdag kon werken (ze hadden mensen nodig...) vanavond even kijken of ik wat kan regelen! ........