Het lijkt wel Citroën dealer in Amsterdam? Stadionplein? Dan is het helemaal geinig, want dan heeft mijn moeder ook in deze witte ax ' proefgezeten' toen ze shoeks bestelde
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Het lijkt wel Citroën dealer in Amsterdam? Stadionplein? Dan is het helemaal geinig, want dan heeft mijn moeder ook in deze witte AX ' proefgezeten' toen ze shoeks bestelde
Als ik zo door het raam naar buiten kijk door de showroom lijkt het inderdaad veel op stadionplein Amsterdam. Lijkt heel erg op wat ik toen gezien heb in Amsterdam met 90 jaar Citroën!
haha ja het is wel stadionplein volgens mij. Mama dus ook proefgezeten in deze ax jammer dat ie niet meer bestaat, was wel heeeele oude ax geweest.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).