in principe 2 magneetjes en 2 hal sensoren.. dat dat een kl*te oplossing is, krijg ik n vriend van me die in oldtimer opels rijd niet aan zn hoofd gepraat
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
(hoewel, het zat bij hem met contactpuntjes, dat is niet beter)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
De plunjer staat het strakst in rust. Bij de bandenplakker zuig ik hem er tussen uit (dus op het moment dat hij zo goed als vlak ligt) en wanneer de ducctape eruit schiet kan ik niet zeggen want dat is nu alleen in gemonteerde toestand voorgekomen.Bossie wrote:Michel, staan de door jou gemaakte membramen niet te strak? De plunjer in het midden moet wel op en neer kunnen bewegen. Wellicht wordt op die momenten de spanning te hoog en scheurt de plunjer uit je membraam.
Als het gaat werken moet er eigenlijk wel een badeend op het dashboard komen.pocketmech wrote:Een auto met badgeiser onderdelen......een soort badeend?Ik denk dat het gaat lukken...Hou ons geinformeerd, kan je daarna een vacuuumvervroeger handeltje gaan beginnen!
Nog geen idee of het wat gaat worden.JBo wrote:Is dat Vaillant membraan wat?
Dus... wie maakt er veel kilometers en wil er mee testen?MBa@NL wrote:[..]
Hierom zoek ik eigenlijk iemand die ook een lekke vervroeger heeft en mee wil testen... Aangezien ik alleen een lekke H1B op voorraad heb en niet verwacht dat iemand een AX 11 carb S6 heeft zal er zelf iets aangeleverd moeten worden.
[..]
Overigens in eerste instantie wil ik mij alleen beperken tot Duccellier... [..]
Over heb ik hem niet want het is ook voorraad voor onze 11 E.Terminal wrote:H1B zeg je? Mocht je die ''over'' hebben zou ik er graag mee willen proefrijden!
Dan zou je in elk geval een H1B moeten hebben...Terminal wrote:AX 11 TRE S6 als ik de gegevens van de RDW moet geloven, kilometers maak ik wel meestal wat langere stukken lijkt me ideaal om te testen.
Tuurlijk! Iedereen die een Citroën rijdt of een warm hart toedraagt is dat weekend toch minstens 1 dag daar te vinden?Terminal wrote:Ben je de 6mei ook te vinden in de Haarlemmermeer?
Bij een kapotte vacuümvervroeger is het juist het membraan dat stuk is en dus juist de oorzaak is van valse lucht. Afgezien van het niet meer regelen van de vervroeging is het dus een tweede reden om (te proberen) het ding te herstellen.denny wrote:Een kapot vacuum is valse lucht en dat veroorzaakt volgens mij meer problemen met lopen dan een kapotte vacuum vervroeger.