Bas_S wrote:Ik had op 2 cilinders al meer pk's als ceddric :')
ik heb in iedergeval geen last van koppakkingen die bij elke rit kapot gaan
Moderator: webmasters
Bas_S wrote:Ik had op 2 cilinders al meer pk's als ceddric :')
Gelukkig verkeert dat 1.4 blok van je in een uitstekende staat.cedderzz wrote:Bas_S wrote:Ik had op 2 cilinders al meer pk's als ceddric :')
ik heb in iedergeval geen last van koppakkingen die bij elke rit kapot gaan
Even aangepast naar waarheid.cedderzz wrote:Bas_S wrote:Ik had op 2 cilinders al meer pk's als ceddric :')
ik heb in iedergeval ervaring met het geruime tijd rijden met een koppakking die bij elke rit kapot is en daardoor evenveel olie verspilt als een olieboorplatform met slecht opgeleid personeel.
DuFF wrote:Even aangepast naar waarheid.cedderzz wrote:Bas_S wrote:Ik had op 2 cilinders al meer pk's als ceddric :')
ik heb in iedergeval ervaring met het geruime tijd rijden met een koppakking die bij elke rit kapot is en daardoor evenveel olie verspilt als een olieboorplatform met slecht opgeleid personeel.
even naar waarheid aangevuldcedderzz wrote:Bas_S wrote:Ik had op 2 cilinders al meer pk's als ceddric :')
ik heb in iedergeval geen last van koppakkingen die bij elke rit kapot gaan ik rij gewoon door met een kapotte koppakking
Om daar even op terug te komen... Eigenlijk was mijn koppakking minder kapot dat die van jou...cedderzz wrote:even naar waarheid aangevuldcedderzz wrote: ik heb in iedergeval geen last van koppakkingen die bij elke rit kapot gaan ik rij gewoon door met een kapotte koppakking
Om daar even op terug te komen... Eigenlijk was mijn koppakking minder kapot dat die van jou...cedderzz wrote:even naar waarheid aangevuldcedderzz wrote: ik heb in iedergeval geen last van koppakkingen die bij elke rit kapot gaan ik rij gewoon door met een kapotte koppakking