Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
[quote]
[/quote]
[quote] [/quote]
dat ik ook natuurlijk....
En nu nog ff afmaken en dan lekker de Pressé in!
[/quote]
[quote] [/quote]
dat ik ook natuurlijk....
En nu nog ff afmaken en dan lekker de Pressé in!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Wauw, fantastisch! Wat zal dat heerlijk over de Franse landweggetjes jakkeren
Mijn wie=wie
Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Organisatie van de Pressé heeft beloofd dat er weggetjes van Parijs - Roubaix in het parcours worden opgenomen.
Op de beruchte kasseienstroken rijden de auto's van de ploegleiders half over de berm omdat het anders aanloopt. Tegen de onderkant van de auto door de bolling van de weg.
Dat kan nog wel 's spannend worden voor sommige AX equipes...
De wielrenners rijden daar op 5 bar.
Link
Op de beruchte kasseienstroken rijden de auto's van de ploegleiders half over de berm omdat het anders aanloopt. Tegen de onderkant van de auto door de bolling van de weg.
Dat kan nog wel 's spannend worden voor sommige AX equipes...
De wielrenners rijden daar op 5 bar.
Link
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Gefeliciteerd
Nog even afmaken en genieten
Super goed gedaan!
Nog even afmaken en genieten
Super goed gedaan!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
apk afspraak staat........
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 64
- Joined: MonOct17, 2011 9:25:07 PM
- Location: Hoofddorp
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Goed zeg !!!! Ik sluit me graag bij al die smiley's aan!!
AX-loos
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Dan ga ik dat ook maar doen, die gasten weten waar ze mee bezig zijnRio97 wrote: De wielrenners rijden daar op 5 bar.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Ow, heerlijk. Marc goed werk afgeleverd jonge je mag wel trots zijn op je zelf.
Toch wel wat jaloers dat ik niet zon garage heb
Geeft wel weer doorzettings vermogen om werk te vinden.
Toch wel wat jaloers dat ik niet zon garage heb
Geeft wel weer doorzettings vermogen om werk te vinden.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
die kasseienweggetjes zijn inderdaad wel spannend met de gemiddelde AX!
maar gelukkig had ik op advies vd organisatie de rijhoogte daar al wel aan aangepast.. hij staat express niet laag!
als ik stugge hoge veren zou hebben, zou ik die monteren..
vanavond maar eens rustig kijken wat ik gister hoorde resoneren, misschien wel niets hoor, tis ook nogal wennen zo'n bak herrie van alle kanten.. en vrijwel alles zit met soort van 'solid mounts' vast... tis niet gebouwd op comfort natuurlijk.
verder was k gister na de testrit dus nog niet tevreden over mn remmerij.. hij remt best hard en blokkeert ook, maar het pedaal is niet van beton, eerder van een soort piepschuim.. en dat heb ik toch liever anders!
misschien dat mn hoofdremcilinder te klein is voor de berg remmerij die het aan moet sturen?
er meoten in de cabine ook nog heel wat gaatjes afgedopt worden met rubber plugjes.. dat wist ik al wel, maar gister in de regen werd dat nog even duidelijk
maar gelukkig had ik op advies vd organisatie de rijhoogte daar al wel aan aangepast.. hij staat express niet laag!
als ik stugge hoge veren zou hebben, zou ik die monteren..
vanavond maar eens rustig kijken wat ik gister hoorde resoneren, misschien wel niets hoor, tis ook nogal wennen zo'n bak herrie van alle kanten.. en vrijwel alles zit met soort van 'solid mounts' vast... tis niet gebouwd op comfort natuurlijk.
verder was k gister na de testrit dus nog niet tevreden over mn remmerij.. hij remt best hard en blokkeert ook, maar het pedaal is niet van beton, eerder van een soort piepschuim.. en dat heb ik toch liever anders!
misschien dat mn hoofdremcilinder te klein is voor de berg remmerij die het aan moet sturen?
er meoten in de cabine ook nog heel wat gaatjes afgedopt worden met rubber plugjes.. dat wist ik al wel, maar gister in de regen werd dat nog even duidelijk
-
- Moeder Overste
- Posts: 2176
- Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
- Location: Beekbergen/axclubforum
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Wauw, lekker bezig geweest weer!!!!!
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
vanavond eens even op m'n gemakje lezen, maar zo te zien mooie updates!!
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
vanavond alvast even veel overleg met Jan/Bas gehad..
ik zag namelijk kvs op mn koppakking ligge bij de thermostaat en dat ziet er freaky uit..
maar de vloeibare pakking die ik had blijkt niet de goede.. dus zometeen maar met Valma (vd praxis ) aan de gang.. (hoeveel jaar sleutel je al marc? en dan nog de verkeerde pakking kopen? kneus...)
verder.. zijn al mn bougies gewoon SCHOON en niet een beetje schoon.. nee die kunnen zo terug in het doosje... dat vind ik verdacht bij een carburateur!
wellicht dat de 34/34 die ik van romy heb overgenomen ergens iets niet goed heeft, of dat ik verder iets niet goed gedaan heb bij de revisie ofzo.. romy verkoopt mij geen rommel dus daar kan het niet aan liggen
heb gelukkig nog een hele bak met 30/32 carbs liggen......
ik zag namelijk kvs op mn koppakking ligge bij de thermostaat en dat ziet er freaky uit..
maar de vloeibare pakking die ik had blijkt niet de goede.. dus zometeen maar met Valma (vd praxis ) aan de gang.. (hoeveel jaar sleutel je al marc? en dan nog de verkeerde pakking kopen? kneus...)
verder.. zijn al mn bougies gewoon SCHOON en niet een beetje schoon.. nee die kunnen zo terug in het doosje... dat vind ik verdacht bij een carburateur!
wellicht dat de 34/34 die ik van romy heb overgenomen ergens iets niet goed heeft, of dat ik verder iets niet goed gedaan heb bij de revisie ofzo.. romy verkoopt mij geen rommel dus daar kan het niet aan liggen
heb gelukkig nog een hele bak met 30/32 carbs liggen......
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
je hebt een AFR meter? en hoe ver heb je dr al mee gereden? duurt altijd fftjes voor dr wat aan komt he.. (zeker als ie nie smerig smerig rijk staat, en alles in de motor nog goed en schoon is)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Dat zijn 32/34 carbjes Marcq01z wrote: heb gelukkig nog een hele bak met 30/32 carbs liggen......
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Of de webers, dan weet je zeker dat de bougies wel zullen verkleuren.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Bij Parijs-Roubaix rijden ze sowieso op andere banden dan normaal. En minder hard opgepompt dan anders, op de kasseien zouden de banden gewoon scheuren.Bossie wrote:Dan ga ik dat ook maar doen, die gasten weten waar ze mee bezig zijnRio97 wrote:De wielrenners rijden daar op 5 bar.
De profs rijden normaal op tegen de 8 bar rond, een lichte coureur met iets minder.
Als ik Rio97 was zou ik dit stukje van de Pressé in z'n CX doen...
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Ik denk dat je EGR open blijft staan.
Altijd meer PK's dan jou!