ziet er peppi uit zeg. volgens diverse fora is het enige nadeel dat je het regelmatig moet herhalen (extern olieverversen zeg maar). Een alternatief is met de gasbrander in de weer, kijk maar eens op wat andere fora.
Veel gekke dingen heb ik niet met mijn AX (roest is ten slotte compleet normaal! ), maar ik heb de laatste tijd bij het inschakelen van de kachelventilator, maakt niet uit op welke stand, rare geluiden. Wat wel uitmaakt, is hoe vaak het geluid terugkomt. Bij een hogere stand blijft het langer aan. Ik heb het idee dat het van rechtsvoor komt. Bij standje 1 blijft de kachel ook vervelend brommen, wat in dit filmpje helaas niet te horen is.
Warm/koud maakt niet uit, stand van het blazen (richting) lijkt ook niet uit te maken en ik sta bij het filmpje stil terwijl de motor stationair draait nadat ik net een paar kilometer gereden heb.
Verder: Dinsdag gaan we proberen met 5 volwassenen in de auto te rijden... 9 man in een klas van de ene excursie naar de ander en de Twingo heeft maar 4 sets gordels. Ik heb er 5, dus wordt gezellig
Kan natuurlijk zijn dat er iets van een blaadje ofzo klem zit in een van de buizen? is het bij elke stand? en word het erger naar hoe hoger je gaat?
Of het aanzuigstuk dat wat verstopt zit?
Nee, idd, maar het geluid moet er wel uit, want ook voor verkoeling daait ie en het is gewoon heel irritant.
Handschoenenkastje er maar eens uithalen dus.
Ik heb er een doppensetje met grootste dop 13 voor moeten kopen, maar ik heb hem eruit gekregen. De andere was te dik (dop 30+ zat erop).
Voor de liefhebber:
Jah, dat ook. En je moet harder je rem intrappen. Wel gelachen trouwens, wij naar een MacDonalds, liepen een paar 15 jarige gozertjes op de weg (was geen stoep), ik reed erachter. Trap de koppeling in en geef een paar keer gas, die gozertjes springen zowat het struikgewas in.