Zo hier na lang stilte weer een update...
De
Breeze heb ik in mijn laatste week binnen 24 uur verkocht via Craigslist. Toch nog $750 voor gevangen. En een nummerplaat voor aan de muur.
De
eend heeft ehm... een olie-accidentje gehad. Als in: vuldop vergeten dicht te doen. Was ie net bijna "af"...

De
AX heeft een verse kleppendekselpakking, distributieriem, waterpomp, spanrol (zelf gedaan, woohoo!),
verse APK (handremkabel lekker laten doen, en de draagarmrubbers mochten ze toen ook maar doen).
De
motor krijgt ook weer wat TLC, met verse bougies, nieuwe brandstofslang om de plastic meuk te vervangen, en ik was zo bezig en toen vond ik ineens een "geheim" opbergvak achter de accu, waar ik dus drie jaar lang overheen heb gekeken. In het opbergvak vond ik een soort tijdcapsule uit 1982:

De originele handleiding (op plaatsen matig vertaald uit het Japans - 1982 style

) en een originele Honda Motors toolkit. Met pijpsleutel die ook bougiesleutel is en nog meer goodies.