Wanhopig!!
Moderators: Rock's, webmasters
Wanhopig!!
Met spoed gezocht (liefst nog v??r full speed):
Een leuke vriend die w?l verstand heeft van auto's en die het niet erg vind om in een AX gezien te worden...
Ben je handiger dan ik ?n gezellig, stuur me dan even een pb-tje!!
Aan reacties op dit bericht kunnen geen garanties worden ontleend
Een leuke vriend die w?l verstand heeft van auto's en die het niet erg vind om in een AX gezien te worden...
Ben je handiger dan ik ?n gezellig, stuur me dan even een pb-tje!!
Aan reacties op dit bericht kunnen geen garanties worden ontleend
Last edited by Annelies on FriSep03, 2004 4:00:59 PM, edited 1 time in total.
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
boh, tis dat je ver weg woont, anders zou ik het wel weten :toothy7:
en ja, ik een ax gezien te worden is altijd beter dan in een golf ofzo....
en ja, ik een ax gezien te worden is altijd beter dan in een golf ofzo....
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
Ow mijn god, je bent even een maand of 5 niet meer op het forum aanwezig. Kom je gezellig terug, blijkt dat we ook naast de altijd handige technische informatie topics en de gezellige slappe geouwehoer topics ook een "dating-iets" hebben.
Mensen ik kan maar 1 ding zeggen, we worden steeds volwassener als AX-Club !!! Waar gaan we straks mee beginnen naast een AX-vraagbaak, een AX-kledinglijn en een AX-dating-ding ???
[mompelmodus] Remy heeft nog heel veel topics door te lezen, maar gaat toch maar eens hard nadenken om een vriendinnetje hier of daar op te snorren [/mompelmodus]
Maar Annelies succes met je zoektocht Want ja, je rijdt lekkerder in een Citroen. Dus een AX rijden is geen schande
Mensen ik kan maar 1 ding zeggen, we worden steeds volwassener als AX-Club !!! Waar gaan we straks mee beginnen naast een AX-vraagbaak, een AX-kledinglijn en een AX-dating-ding ???
[mompelmodus] Remy heeft nog heel veel topics door te lezen, maar gaat toch maar eens hard nadenken om een vriendinnetje hier of daar op te snorren [/mompelmodus]
Maar Annelies succes met je zoektocht Want ja, je rijdt lekkerder in een Citroen. Dus een AX rijden is geen schande
Renault Clio 1.4 16V SI
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
-
- AX liefhebber
Ik weet nog wel een jongen met een Saxo (1.6i 16v) die een AX ook heel leuk vind. We (die vriend en ik) wilden na oktober gaan beginnen met een AX project wagentje Das helaas niet voor FS Zwolle...
Ik zal hem er eens attent op maken
Ik zal hem er eens attent op maken
Voorzitter Saxo 16V Club & Club C2 Sportive
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94
-
- AX liefhebber
Echt geweldig alle reacties hier Maar t mooi is dat de topicstartster niets meer van haar laat horen.
Ik ben benieuwd wanneer dit topic naar "Club Cafe" of "Frustraties" overgeplaatst wordt
Ik ben benieuwd wanneer dit topic naar "Club Cafe" of "Frustraties" overgeplaatst wordt
Renault Clio 1.4 16V SI
-
- AX liefhebber