
De ene uitlaat van hun past beter dan de andere.. Zal vast goedkomen.

Moderator: webmasters
TTF wrote:leuk adresje idd, snelle levering.. kwaliteit wel aardig, tip: spuit ff wat hittebestendige verf op de las verbindingen van de dempers en beugels etc
Ja graag, maar die is toch niet standaard te koop?? Of hebbie er nog één liggenMastenhose wrote:Inmiddels meerdere uitlaten besteld bij uitlaatdiscounter, persoonlijk nog geen problemen met pasvorm o.i.d. gehad.
@ Vincent, gewoon demperloze pijp monteren!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Brute velgen !:D
Wanneer foto met ze gemonteerd???![]()
DuFF wrote:
Bossie wrote:Ik ben bang dat 106 poten niet gaan passen, juist door die grotere diameter.
CitroCin wrote:Uit ervaring, dit gaat niet passen!!!!
Die zijn toch wel te aan te passen?Bossie wrote:Yep, en de bovenste veerschotel en toplagers. Bovendien hebben de toplagers een bevestiging met 3 boutjes en de AX met 2 boutjes.
AlexanderB wrote:ja... veertorens van een 106 in de AX koets lassen.. niet bepaald handig of makkelijk..