Heb vanochtend de garage gebeld. Nieuw wiellager kost me 150 euro totaal. Ik denk dat ik dat ga doen. Heb het momenteel véél te druk om nog uitgebreid te gaan sleutelen, en ik moet nog twee keer Amsterdam op-en-neer met 't bakkie (en natuurlijk rij ik er in Groningen ook nog mee).
Ik wil niet het risico lopen dat dat lager straks vastloopt (als het een wiellager is, ik twijfel daar nog een beetje aan namelijk), maar aan de andere kant is 't misschien ook een beetje van de zotte om 150 euro te spenderen aan een auto die waarschijnlijk over twee maanden op de sloop ligt. Maarja, als dat lager vastloopt dan ligt waarschijnlijk niet alleen de AX in de kreukels, maar ik ook...En dat laatste wil ik niet.
Tussen haakjes: met een nieuw wiellager vind ik 250 euro meer dan gerechtvaardigd. Misschien wel wat laag nog, zelfs. Hoeven er voor de APK alleen nog nieuwe draagarmrubbertjes op, en je kunt er nog jaren mee rondrijden...

Buiten de APK nog wel wat andere schoonheidsfoutjes aanpassen, maar enfin: als 'ie door de APK heen is heeft een eventuele toekomstige eigenaar daar natuurlijk alle tijd voor.
Maarja, ik ben zo wispelturig als maar zijn kan....Misschien dat ik in april, als ik m'n huidige werk opzeg en nog twee/drie weekjes in een bijna leeg huis zit, toch nog zelf die draagarmrubbers ga fixen. Als een soort afscheids sleuteldag. En 'm dan door de APK rammen. Gaat 'ie trouwens wel 400 kosten, als dat lukt
