http://www.stroevemotorsport.nl/Schokde ... okdempers/
Ben van plan achter betere schokdempers te plaatsen, vind hem namelijk te laag liggen op de achterpoten. Heb natuurlijk teveel rommel in mijn achterbak. Hoeft niet zo duur te zijn, maar wel iets beter dan standaard, aangezien ik ook een trekhaak achter ga monteren. Dus een beetje stug mogen ze wel zijn.
Nu gaat mijn interesse naar Koni STR.T voor de Citroën AX.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Schokdempers KONI STR.T
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
Schokdempers KONI STR.T
Citroën! What else?
Re: Schokdempers KONI STR.T
Volgens mij zijn dit de rode, dat zijn bijna standaard dempers. Je kan beter voor gele gaan als je wat stugger wilt. Of Bilstein B8 nemen.
-
- AX liefhebber
Neen dit zijn niet de rode. Dit zijn de goedkoopste die ze hebben.
Citroën! What else?
-
- AX super weirdo
OEM 106GTI dempers zijn minstens net zo stug als koni geel, en waarschijnlijk goedkoper.. /ideetje
ik denk alelen dat stugge dempers niet zoveel verschil gaan maken in de rij-hoogte met belasting.. t zijn dempers, geen gasveren..
ik denk alelen dat stugge dempers niet zoveel verschil gaan maken in de rij-hoogte met belasting.. t zijn dempers, geen gasveren..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Toen ik van standaard 250k km oude dempers naar Koni geel ging op standje hard kwam ik toch echt ineens 2cm hoger uit.
Koni rood is zo ongeveer origineel, beter koni geel of billstein eronder!
Koni rood is zo ongeveer origineel, beter koni geel of billstein eronder!
AX 11TRE 1988
-
- profiel verwijderd
Zijn er hulpveren voor een AX te krijgen? Anders is dat misschien nog een optie.
Achter zit je met torsie's dus is dat niet heel makkelijker (heb ze wel eens gezien voor een torsie as van een Xsara ofzo)Mastenhose wrote:Zijn er hulpveren voor een AX te krijgen? Anders is dat misschien nog een optie.
Wel kan je dikkere torsies steken van een Ax GTI / Saxo of een andere auto met dikkere torsie stangen.
-
- profiel verwijderd
Hulpveren heb ik ook onder m'n Xsara zitten. Die dingen hangen af-fabriek flink achterover...Happytree wrote:Achter zit je met torsie's dus is dat niet heel makkelijker (heb ze wel eens gezien voor een torsie as van een Xsara ofzo)Mastenhose wrote:Zijn er hulpveren voor een AX te krijgen? Anders is dat misschien nog een optie.
Wel kan je dikkere torsies steken van een AX GTI / Saxo of een andere auto met dikkere torsie stangen.