noted. gelijk met assen swappen dat ook ff fixen.q01z wrote:niet om te zeuren, maar meer voor de algehele 'veiligheid'
de naafmoeren die je gebruikt, zijn niet de goede voor die assen! op deze assen hoort een hoge moer, zodat je hem ook kan morgen..
er staat geen hoge druk op de assen, ze passen prima, en lijken gewoon de juiste assen te zijn qua passing.. anders waren mn wiellagers dr allang en breed uitgelopen, voor ik de auto gekocht heb.. en de fusees gaan moeilijk/niet los omdat.. eeh, waarschijnlijk voornamelijk doordat de fuseeboutjes lekker strak zijn aangehaald door de citroenspecialist, en de fuseestukken nu heel hard op de fuseekogels klemmen. bij de blokswap in augustus gingen ze namelijk zonder enige moeite los, toen werd de boel bij elkaar gehouden door n setje halfgare boutjes die niet heel strak zaten.q01z wrote: nou ben ik niet direct bang dat het losloopt, maar ik twijfel wel of deze assen wel op deze naaf horen te passen.. of dat ze 'te lang' zijn, waardoor er veel druk op je poot komt te staan en bijv. je fussee's slecht los gaan
maargoed, ik waardeer t scherpe oog

ik denk dat ik voor 31 pond een revisiekit ga bestellen, dikke kans dat t in t rubber zit, want ik heb 4 verschillende bussen geprobeerd... oh, en n tube speciaal remvet, kopervet, wd40 en kogellagervet zijn niet de juiste smeermiddelen voor die geleider.