Mooi resultaat!! Gele lampen is en blijft de shit!Laurent wrote:Thanks allen! En ja, dit waren ook restanten. Alles was er zo'n beetje uitgesloopt, met het boren kwam zelfs de gehele chroomlaag van de reflector voor het glas te liggen. Ik ga ze opbergen voor het geval deze ooit eruit gaat (of er een nieuwe bijkomt zonder lampjes). Mooie showunits om de gaten te dichten. Want een stel luchthappers is ook niet alles. Ik zat nog te denken, als ik nou de reflector wegfrees en er 2 of 3 LEDstrips achter plaats, dan heb ik volgens mij ook wel een bak licht.Maargoed, dit is makkelijker, alleen hopen dat ze niet snel kapot gaan, dan moet de hele unit er weer uit. Het past eigenlijk net-niet, zo die Renault R5 lampjes.
Wat betreft je oude mistlampen, het glas is te scheiden van de rest van de unit (lekker grote platten schroevendraaier ertussen en je kunt ze van elkaar afhalen), als je je kapje dat je normaliter gebruikte om de units mee vast te zetten erbij houdt, kun je sowieso die ledstrips proberen te monteren...