hoppa,
vorige week zaterdag waren er eindelijk wat uurtjes vrij om aan de vulkaan te werken, was erg benieuwd naar het geluid van de uitlaat al zou ik de kat eruit halen dus dat heb ik toen maar gedaan,.. aangezien de uitlaat toch dichtgelast moest worden.
ik had verwacht dat ik er iets sneller klaar mee zou zijn maar heb er toch nog wel een paar uurtjes werk aan gehad.
de uitlaat was ook goed lek bij de flens dus heb dit zo mooi mogelijk geprobeert te herstellen met het één en ander aan laswerk, hij is nu dicht maar terzijnertijd moet er wel een andere pijp onder ...
het geluid is opzich best leuk, wel een galm rond de 3000rpm maar daar was ik al voor gewaarschuwd
na een testritje besloot de brandstofpomp er mee op te houden, dus de pomp uit de gti gehaald en deze afgelopen woensdag gemonteerd, was nog een tijdrovend klusje omdat de aansluitingen andersom zitten, maar heb het mooi passen gekregen en hij loopt weer heerlijk
afgelopen vrijdag oranje knippers in de zijschermen en een nieuw beugeltje voor de luchtfilter gemonteerd want deze ontbrak, vervolgens het originele luchtfilterhuis (met wat gaten erin) van de rode GT gemonteerd en de originele aanzuigbuis, hij klinkt en rijd een stuk beter, met de openluchtfilter was het opgang komen vanuit laag toerengebied een ramp en het geluid vond ik zelf een beetje bagger..
na veel erover te hebben getwijfelt en nagedacht heb ik toch besloten in de volcane te blijven rijden, ik vind het een heerlijke auto en het feit dat die zwart is helpt zeker mee
, binnenkort zal ik ff een lijstje maken over wat er allemaal aan de volcane moet gebeuren want op alle fronten heeft die aardig wat tijd, geld en aandacht nodig maar heb wel het idee dat die dat waard is, wat er precies met de gti gaat gebeuren weet ik nog niet...
de nieuwe pook en hoes (ipv de halfords troep)
als de kat van huis is...