Ow echt alleen al om jullie te plagen. lig nog steeds zon kleine 17.000 berichten achter op Marc
Maar een betere en hechtere club dan dit kan je je toch niet wensen. Zoals ik in het topic van Linda ook al schreef op het clubcafe, Als het bij de club niet zo gezellig was geweest had ik nu echt niet weer een ax voor de deur gehad.
Waarom een lidmaatschap van de ANWB als je probleem met de auto heb is de Axclub er sneller om je te helpen Via Sms, Whats app, Internet, FB, Twitter... weet ik wat nog meer, Anwb duurt vaak uren voor die in actie komen. enige nadeel is dat we nog geen eigen afsleepdienst hebben, Of een service AX die ter plaatse komt als je ergens staat. (misschien wel een leuk idee)
De gezelligheid die er elke meeting is. zelfs als je zonder Ax komt hoef je hem (nog) niet 250 meter veder te parkeren. het steeds weer nieuwe leden aantrekken die soms misschien alleen even komen kijken maar blijven hangen omdat ze beter geholpen worden dan bij de dealer.
het maakt ook gewoon niet uit hoe je in je ax rijdt. Als je net zo als ik rijdt (Grandpastyle) of je trapt je gti het gaspendaal door de bodemplaat heen. het lijkt wel of ten alle tijden het autotje het gewoon fijn vindt. die honda die voor de deur staat die is gewoon ongevoelloos, als die kapot gaat jammer dan kijk wel voor iets anders, als de ax kapot gaat moet die gewoon gemaakt worden.
Alle mensen die mij afgelopen 2 jaar voor mafkees uitgemaakt hebben, gezegt dat ik somige dingen niet moet doen, me geholpen hebben, iedereen die voor de gezelligheid zorgt, het bestuur en iedereen die daar betrokken bij is. En de rest die ik vergeten ben.
Bedankt voor deze 2 jaar al en hopelijk gaan er nog meer van deze hele toffe jaren volgen!
AMEN