Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
q01z wrote:en hoe hard is dat dan op mijn teller??
Ok, sorry voor het off-topic maar dat kan je makkelijk testen Heeft er niemand zo'n satelietnavigatiesysteem? Had dit weekend de navigatie van een maat in de wagen liggen, blijkbaar is 128km/h op de teller gelijk aan 120 echte km/h. Misschien eens testen in een ax?
Ok, sorry voor het off-topic maar dat kan je makkelijk testen Heeft er niemand zo'n satelietnavigatiesysteem? Had dit weekend de navigatie van een maat in de wagen liggen, blijkbaar is 128km/h op de teller gelijk aan 120 echte km/h. Misschien eens testen in een AX?
Ok, sorry voor het off-topic maar dat kan je makkelijk testen Heeft er niemand zo'n satelietnavigatiesysteem? Had dit weekend de navigatie van een maat in de wagen liggen, blijkbaar is 128km/h op de teller gelijk aan 120 echte km/h. Misschien eens testen in een AX?
je mag wel een keertje meerijden hoor
Even jou aan je belofte herinneren. Wanneer mag ik nou in je 1.0 rijden?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
haal met de mijne 175 op de teller max. (ax 14 trs inj.) Heb ook het idee dat ie iets harder zou moeten kunnen, zeker gezien het feit dat het blok prima loopt, en zeker geen vermoeide indruk maakt..
ik geloof je wel. ik haalde 172 km/u in me 1.1 terug van full speed zwolle! Mijn 1.4 zal niet veel harder gaan misschine 180 ofzo maar die is daar wel een stukje sneller
Ik ben een keertje 195 op de teller gegaan. Tis jammer dat mn koppeling het niet grappig meer vind als ik harder ga dan 180.
Specificaties kloppen niet altijd. Zeker niet bij een auto die al een paar jaartjes meegaat
LumbRjack wrote:Mijn 1.1tje loopt op de teller 185 met een BX 1.4 versnellingbak En stabiel h?!!!! Misschien door de GT velgen maar wel stabiel.... Slipstreamen achter m'n broers BX GTI red ie net 190 maar dat is niet eerlijk natuurlijk.
Waarom loopt die van mij dan zo hard? Alleen die BX bak? Ik snap best dat er een afwijking in de teller zit maar dan rijd ie toch ng iets van 175...
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.