vanmiddag nadat Rogier vertrokken was en ik de laatste cadeautjes had geregeld toch maar e wat aan het onderstel vd GT gaan doen..
de grijze GT rammelde sinds de nieuwe draagarmen eigenlijk nog net zo erg als daarvoor.. ding was vreselijk instabiel op de snelweg en het klonk altijd alsof er elk moment wat af kon breken. Bij de APK en veiligheidskeuring konden ze/we niets vinden.. maar toch moest er wat stuk zijn!
Aangezien ik met Ceddric heb overlegd en daaruit bleek dat de rode GT toch nog hier blijft, besloot ik maar de veerpoten over te zetten. Onder de rodeGT zaten veerpoten met nieuwe wiellagers en billstein (vervangings)schokdempers, topmounts + toplagers bleken ook 'nieuw' te zijn
tijdje terug van Raoel een setje aandrijfassen over genomen, 1 daarvan (de lange) gemonteerd.. even spelen met de homokineet van de korte aandrijfas leerde me dat ik die maar niet moest monteren
Wat is nu de conclusie van dit alles?
de GT rijdt weer een stuk beter! gerammel/geklapper is weg.. en tot de 120 geen trillingen gevoelt (harder kon ik niet op dat dijkje met zn 2en in de auto). Maar de oude veerpoten (die nu dus ff onder de rode zitten) lijkt ook niets mee mis! toplagers/mounts zien er op het oog goed uit!
achja, als het maar goed is he

morgen wel ff alle bandjes oppompen.. 1.7/1.7/1.2/2.15 euhhh jaja..
wat het plan met de rode GT gaat worden, nog een idee..
RWD maken?