Joost wrote:geloof dat alle ruiten van een touran achtige voiture eruit lagen.
Dat was een door Peugeot gefabriceerde Berlingo Multispace (weet niet hoe Peug dat noemt).
Meerdere keren over de kop, ouders achterin uit de auto geslingerd, 1 zoon voorin kon zo uitstappen en de andere zoon voorin zat bekneld. Ze hebben het hele dak van de auto gezaagd om hem te bevrijden.
Bedoel je een Partner Tepee? (net ff opgezocht...)
Die kwamen zeker uit een pretpark maar hadden zin in nog een attractie?
Maar zoals je het omschrijft een behoorlijk vies ongeluk, maar geen zwaargewonden?
Was weer een gezellige meeting Michel, veel plezier met je nieuwe oude spullen en Ivar, bedankt voor het lenen van je diskdrive. Voor degenen die nieuwsgierig zijn over waar we nou mee bezig waren, die moeten nog even geduld hebben. Zodra ik een goede screen video capture programma heb, zal ik er hier meer van tonen.
Het was weer erg gezellig. Terugweg ging ook erg voorspoedig... Ruim 100 km (iets van 108 ofzo) gereden binnen een uur en daarbij nog langs mijn oma (die niet thuis was) geweest ook. Alleen waarom zijn BMW X5 toch zo lomp. Kom je met flink tempo aanzetten, drukken ze hem naar links. En juist waar de Vmax van 120 naar 100 gebracht is gaat inene wel het gas erop...
Bossie wrote:Was weer een gezellige meeting Michel, veel plezier met je nieuwe oude spullen en Ivar, bedankt voor het lenen van je diskdrive. Voor degenen die nieuwsgierig zijn over waar we nou mee bezig waren, die moeten nog even geduld hebben. Zodra ik een goede screen video capture programma heb, zal ik er hier meer van tonen.
haha, ja, ik reeg al te horen dat mn filmpje bijzonder on-boeiend was, de audio slecht, en t beeld te schokkerig, dus dit is voorlopig ook gelijk weer de laatste die ik upload..
grootlicht.. hm, nee, dat niet.. als ie dat bij mij geflikt had...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mooie fotoos, Ik heb het helaas een beetje druk met heel veel dingen tegerlijk. Ik heb ook wat fotoos moet ze nog wel even uploaden. Ik vond het weer een zeer geslaagde meeting.