Nog ff een update van 2010, het laatste deel: Er is weer een hoop veranderd, ik ben sinds Augustus 2010 weer terug bij mijn oude werkgever (Mercedes-Benz Bedrijfswagens) en gestopt bij Connexxion Techniek (OH/Rep van bussen), Er was weer een plekje vrij bij (MB) en hebben ze me teruggevraagd. Ik vermaak me er weer prima, de reden dat ik er weggegaan ben is er nu niet meer

. Ik merk dat ik wel weer een hoop moet bijleren met al die nieuwe modellen, maar dat is een leuke uitdaging.
Maar nu weer terug naar de AX: Apk was ik een beetje laat mee, op de laatste dag

, ook omdat ze bij CXX geen benzine auto's konden keuren, Bij MB hadden ze erg veel werk en helaas geen tijd voor mijn auto. Het scheelt dat ik een hoop vrienden heb die ook monteur zijn, dus een maatje gebeld en die had wel tijd op zijn werk, gelukkig in een keer erdoor heen. Een Euromaster/Kwikfit vind ik zelf nou niet echt geweldig.
Mijn Stuurkogels had ik een tijdje geleden al vv, alleen moest ik mijn fusee Lv nog vv, de nieuwe draagarm had kennelijk een andere fusee erinzitten en paste niet lekker in mijn veerpoot waardoor ik een rare wielstand kreeg, deze dus vv, en wat later had ik nog 2 nieuwe banden gemonteerd, dus werd het tijd dat de auto werd uitgelijnd, dit gedaan bij euromaster alleen bleef ik nog steeds bonkende geluiden horen: Blijkt dat mijn binnenste stuurkogels op mijn stuurhuis ook vv moeten worden

, en ik kwam erachter dat ze de contramoeren v/d spoor/stuurstok niet vastgezet hadden

daar was ik niet erg blij mee. De volgende keer doe ik het maar op mijn werk, sindskort hebben we eigen uitlijnapparatuur.
Ook had ik nog steeds van waterlekkage, die kwam via de klapruitjes, Ik had mazzel ze waren het magazijn aan het tellen en kwamen hoop incourante delen tegen. Er zit nu 2 nieuwe raamrubbers in van een Vito en sindsdien geen last meer van lekkage.
Alleen nog een paar puntjes nakijken die staan in de planning voor 2011:
-Dashbordverlichting nakijken
-Trekhaakstekker nakijken werkt niet
-Massapunt accu-carrosserie verplaatsen (heb af en toe nog kerstboomverlichting vooral achter)
En dan heb ik nog steeds last van het uitvallen v/d motor bij 1e koudstart in nat weer. Daar ben ik ook nog mee bezig (zie mijn andere topics)
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=21197
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=23868