Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
garagedeurtruuk?. hij kanteld naar binnen.. dus dat is wel opletten ja
al es hier geweest dan?
compressor is 10l ofzo, maar das genoeg om dingen schoon te blazen
lasapparaat heb ik, maar hapert af en toe helaas nog wel .. slijptol uiteraard ook..
al es hier geweest dan?
compressor is 10l ofzo, maar das genoeg om dingen schoon te blazen
lasapparaat heb ik, maar hapert af en toe helaas nog wel .. slijptol uiteraard ook..
-
- AX liefhebber
- Posts: 342
- Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
- Location: A'foort
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
De 924 kon maar op 1 manier naar binnen, anders werd ie geraakt door de garagedeur toch???
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
klopt... maar een AX is ongeveer 3 meter korter
-
- AX liefhebber
- Posts: 342
- Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
- Location: A'foort
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Hoe krijg ik al die onderdelen mee vanuit N'gein dan
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
de binnenruimte bij een AX is 6m2 groter
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
klopt.. david van buiten, goliath van binnen (om de reclame anno '86 maar te citeren)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
en toen..... kwam de grote zoektocht!
waar zijn toch de sleutels vd GTI (stuurhuis staat op stuurtslot... en heb geen zin om het te slopen)
waar zijn toch de sleutels vd GTI (stuurhuis staat op stuurtslot... en heb geen zin om het te slopen)
-
- AX liefhebber
- Posts: 342
- Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
- Location: A'foort
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Mag ik mijn zoon op dakdragers vervoeren op de terugweg? Hij is lichter dan 50 kg...... Blijven de onderdelen mooi droog
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX
-
- AX liefhebber
- Posts: 342
- Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
- Location: A'foort
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
dubbelpost
Last edited by pocketmech on SatDec03, 2011 7:26:52 PM, edited 1 time in total.
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
hm, hoeveel onderdelen heb je dan? in principe kan je een hele ax (minus koets zelf, die leg je op zn kop op n aanhanger) in een ax stoppen, en dan kunnen de bestuurder en 1 passagier er nog gewoon in
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX liefhebber
- Posts: 342
- Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
- Location: A'foort
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Kijk da's een geruststelling.....
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
dat.. is leedvermaakq01z wrote:en toen..... kwam de grote zoektocht!
waar zijn toch de sleutels vd GTI (stuurhuis staat op stuurtslot... en heb geen zin om het te slopen)
rechter broekzak, werkbank, keukenla, sleutelrekje, pot met losse moeren en boutjes.. in die volgorde? (en voor de volgende keer, sleutel dr in laten zitten of ergens neerleggen waar je al je sleutels bewaart )
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Dat helpt bij Marc nog niet, plek voor sleutels is 'de garage'AlexanderB wrote:en voor de volgende keer, sleutel dr in laten zitten of ergens neerleggen waar je al je sleutels bewaart
Maarja, gezien daar dagelijks een bom ontploft kan je blijven zoeken
En in het ergste geval istie eens gefrustreerd omdat ie niets lukt en dan gaat ie ermee gooien, zit je daarna sleutels te zoeken in een haag.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
met sleutels doe ik dat niet! steeksleutels wel..
Tis overigens best opgeruimd hoor!
erin laten zitten helpt ook niet als je auto overal in onderdelen in dozen ligt AlexanderB!
gelukkig zaten ze in het dashboardkastje.. (wat ik ook wel wist) maar het dashboardkastje lag boven achter de doos met de kerstspullen in de kast
Tis overigens best opgeruimd hoor!
erin laten zitten helpt ook niet als je auto overal in onderdelen in dozen ligt AlexanderB!
gelukkig zaten ze in het dashboardkastje.. (wat ik ook wel wist) maar het dashboardkastje lag boven achter de doos met de kerstspullen in de kast
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
zijn toch ook sleutelsq01z wrote: met sleutels doe ik dat niet! steeksleutels wel..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
vanavond en gister toch weer even aan de GTI gewerkt.. begint een beetje op te schieten, behalve dan dat gister mn lasdraad opging waardoor ik niet verder kon.. maar dat lossen we zaterdag wel weer op
motorblok/bak had ik vorige week tijdelijk even in de auto gehangen om het schakelsysteem te testen.. maar dat mocht er ook weer uit.. geen zin om (weer) lomp te tillen met het blok, dus dan maar lomp tillen met de auto voorkant optillen, stang onder bumper-montagepunt zodat de auto bleef staan.. en toen het blok eronder vandaan gereden
vorig jaar heb ik mn Girling klauwen geel gespoten met hele speciale verf (praxis zijdeglans geel 930) en gek genoeg is dat er na een jaar weer vanaf gedonderd
dus de klauwen even volledig uit elkaar gehaald, kan ik ze ff ontlakken en daarna opnieuw spuiten. Op oude klauwen heeft het eigenlijk geen nut, maar ze worden nu denk ik toch zwart.
gister had ik al de steuntjes voor het schakelsysteem vastgebraden aan de koets, vandaag met kit gekliederd zodat alles glad is en het straks weer een likje verf kan krijgen
de achterbak staat al wel alvast dik in de lak.. voor de rest vh interieur moet ik nog ff wachten, moet in het compartiment nog iets teveel gebeuren
en dit kon ik gewoon niet laten.. remservo in de lak, hij was alleen niet zo heel mooi meer..
voorpootjes zijn ook weer voorzien van Billsteins en veren, veren zijn alleen op deze manier natuurlijk APK afkeur es ff wat op verzinnen..
motorblok/bak had ik vorige week tijdelijk even in de auto gehangen om het schakelsysteem te testen.. maar dat mocht er ook weer uit.. geen zin om (weer) lomp te tillen met het blok, dus dan maar lomp tillen met de auto voorkant optillen, stang onder bumper-montagepunt zodat de auto bleef staan.. en toen het blok eronder vandaan gereden
vorig jaar heb ik mn Girling klauwen geel gespoten met hele speciale verf (praxis zijdeglans geel 930) en gek genoeg is dat er na een jaar weer vanaf gedonderd
dus de klauwen even volledig uit elkaar gehaald, kan ik ze ff ontlakken en daarna opnieuw spuiten. Op oude klauwen heeft het eigenlijk geen nut, maar ze worden nu denk ik toch zwart.
gister had ik al de steuntjes voor het schakelsysteem vastgebraden aan de koets, vandaag met kit gekliederd zodat alles glad is en het straks weer een likje verf kan krijgen
de achterbak staat al wel alvast dik in de lak.. voor de rest vh interieur moet ik nog ff wachten, moet in het compartiment nog iets teveel gebeuren
en dit kon ik gewoon niet laten.. remservo in de lak, hij was alleen niet zo heel mooi meer..
voorpootjes zijn ook weer voorzien van Billsteins en veren, veren zijn alleen op deze manier natuurlijk APK afkeur es ff wat op verzinnen..
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Weer lekker geklust Marc, maar waarom zijn de voorpoten APK afkeur?
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
de veren zitten 'los'
dus wslijk ook als de auto op de brug staat met hangende wielen..
nu is hij vorig jaar ook goed gekeurd.. en het is me nooit zo erg opgevallen, ik denk dat de draagarmen/stabi stug genoeg zijn om de demper een eind in te drukken.
probleem is dus dat de Billstein dempers te lang zijn voor deze veren, voor mooi zou ik deze een stukje af moeten laten draaien... of mijn setje cup-koni laten reviseren
dus wslijk ook als de auto op de brug staat met hangende wielen..
nu is hij vorig jaar ook goed gekeurd.. en het is me nooit zo erg opgevallen, ik denk dat de draagarmen/stabi stug genoeg zijn om de demper een eind in te drukken.
probleem is dus dat de Billstein dempers te lang zijn voor deze veren, voor mooi zou ik deze een stukje af moeten laten draaien... of mijn setje cup-koni laten reviseren
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
ik kon het gewoon niet laten..
saai toch, dit soort koplampen?
dit is al beter
het zicht is echt een stuk beter... veel rustiger aan de ogen!
owh en bij grootlicht....
saai toch, dit soort koplampen?
dit is al beter
het zicht is echt een stuk beter... veel rustiger aan de ogen!
owh en bij grootlicht....
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
gtvr heeft die kl*te webmaster (ongetekende ) nou nog steeds die picresizer niet aan de gang..