MAAK ME GEK!!!!!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Master
MAAK ME GEK!!!!!
Check deze site!!!
http://www.samaeymotorsport.com/Webshop ... cat=123177
en nou maar hopen dat we die 30miljoen winnen......
http://www.samaeymotorsport.com/Webshop ... cat=123177
en nou maar hopen dat we die 30miljoen winnen......
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Re: MAAK ME GEK!!!!!
wat een prijzen inderdaad! daar heb je zeker die 30miljoen wel voor nodig! zelfs voor topspul wel erg prijzig geloof ik hoor... Maar jah, wat geef jij erom als je 30miljoen heb 

kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
nooit op de auto van fenwick gekeken zeker? 
die zit bij het team van Samaey oid

-
- AX Master
q01z wrote:nooit op de auto van fenwick gekeken zeker?

Lessen tijdens het klussen...
-
- Total admin
Jaja, die ken ik 

Mijn ax heeft helaas een normale bak.
(ze hebben trouwens ook normaal geprijsd spul hoor;) Het is maar hoe gek je het wilt)

Mijn ax heeft helaas een normale bak.

(ze hebben trouwens ook normaal geprijsd spul hoor;) Het is maar hoe gek je het wilt)
AX-kopen is verslavend.
-
- Bedreven AX driver
je bedoeld de Sequentielle versnelingsbak , Dit zijn normale prijzen hoor een goede Sequentielle bak kost rond de 12000 euro tot 16000 euro dit dan nog zonder aandrijfassen die rap rond de 2000 euro stuk kosten en zonder de bediening die ook nog eens kan oplopen tot een 3000 euro.
Grote voordeel met deze bak, er hoeft niet meer ontkoppeld te worden, gas hoef je niet meer te lossen. en schakkelen gaat simpel een klik naar achteren om op te schakelen en terugschakelen naar voor klikken kan dus zeer snel geschakeld worden.
Je hebt dan nog een veiligheid dat je de motor niet over toeren kan jagen tijdens het terugschakelen.
Dit alles werkt natuurlijk enkel geweldig met een programeerbare stuurdoos voor de motor wat het nog wat duurder maakt.
Je hebt dan ook nog de crabot versnelingsbak die wat goedkoper is in aankoop het orginele H patroon schakelen blijft maar dit kan zonder te onkoppelen en gas hoeft ook niet meer gelost te worden. deze kosten rond de 7000 a 8000 euro.
Grote voordeel met deze bak, er hoeft niet meer ontkoppeld te worden, gas hoef je niet meer te lossen. en schakkelen gaat simpel een klik naar achteren om op te schakelen en terugschakelen naar voor klikken kan dus zeer snel geschakeld worden.
Je hebt dan nog een veiligheid dat je de motor niet over toeren kan jagen tijdens het terugschakelen.
Dit alles werkt natuurlijk enkel geweldig met een programeerbare stuurdoos voor de motor wat het nog wat duurder maakt.
Je hebt dan ook nog de crabot versnelingsbak die wat goedkoper is in aankoop het orginele H patroon schakelen blijft maar dit kan zonder te onkoppelen en gas hoeft ook niet meer gelost te worden. deze kosten rond de 7000 a 8000 euro.
mooi spul is alijd duur he Pedro
het moet ook ontwikkeld worden natuurlijk + de techniek zelf is knap duur en de gebruikte materialen eigenlijk ook..
de prijzen zijn logisch, alleen wel even slikken voor ons Nederlanders

de prijzen zijn logisch, alleen wel even slikken voor ons Nederlanders

-
- Bedreven AX driver
zelf vind ik het eigenlijk ook wat te duur want de techniek van een normale Sequentielle versnelingsbak is veel simpeler dan een gewone bak.
Fenwick heeft hiervan misschien wel een foto van het inwendige van zulke bak ( na onze trip samen naar een motorsport beurs in duitsland. )
Fenwick heeft hiervan misschien wel een foto van het inwendige van zulke bak ( na onze trip samen naar een motorsport beurs in duitsland. )
Probleem met dit spul is dat de markt er veel te beperkt voor is. Het kan dan niet in de grote massa gemaakt worden. Dit houdt de prijs wel hoog. En ja, performance spul kost aardig geld, vooral in verhouding tot wat een 2e hands AX kost. Ik ga ook maar niet kijken wat al die onderdelen in mijn AX gekost hebben. Ik ben bang dat ik dan schrik en als jullie het horen, mij voor gek verklaren 

-
- profiel verwijderd
Dat laatste hebben we die informatie over de kosten niet voor nodig hoor Jan, dat is alom bekend..Bossie wrote:Probleem met dit spul is dat de markt er veel te beperkt voor is. Het kan dan niet in de grote massa gemaakt worden. Dit houdt de prijs wel hoog. En ja, performance spul kost aardig geld, vooral in verhouding tot wat een 2e hands AX kost. Ik ga ook maar niet kijken wat al die onderdelen in mijn AX gekost hebben. Ik ben bang dat ik dan schrik en als jullie het horen, mij voor gek verklaren

-
- profiel verwijderd
Bossie wrote:Bedankt Marco.....................