

1 jaar en 1 dag na aankoop

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
1x lukte het mij echt niet, toen heb ik (oops) met een uhm beitel de 2 helfden iets uitelkaar gebogen (niet zichtbaar veranderd maar) het ging daarna ineens wel makkelijk. Goed strak fusee boutje aandraaien en het boog schijnbaar weer terug..... Bij die betreffende auto heb ik het ook nooit meer terug gehoord. Maja.AlexanderB wrote:nouja, de vorige keer ging het ook heel makkelijk (3-4 maanden terug ofzo) dus dit verbaasde me, maar ondertussen heb ik de vermoedelijke oorzaak al bedacht, de fuseeboutjes zijn vervangen door goede ipv gare troep, en daarom klemmen de fusees ineens zo hard. (tijdelijk terugvervangen door gare troep en ze zouden vanzelf los moeten werken, zat ik aan te denken.. en minder beun dan dingen kapot maken door dr met lomp geweld aan te gaan hangen met koevoeten en bandenlepels enzo..)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Beetje bull is dat natuurlijk wel, dat je er gare fuseebouten in gaat zetten om de handel los te laten werken. Daarbij neem je er ook weer een risico mee, maar dat is inmiddels vaak zat geroepen. Daarbij, het is erin gegaan, zonder al teveel problemen, dus het moet eruit kunnen ook...AlexanderB wrote:...de fuseeboutjes zijn vervangen door goede ipv gare troep, en daarom klemmen de fusees ineens zo hard. (tijdelijk terugvervangen door gare troep en ze zouden vanzelf los moeten werken, zat ik aan te denken.. en minder beun dan dingen kapot maken door dr met lomp geweld aan te gaan hangen met koevoeten en bandenlepels enzo..)