Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

Haha. ja ik weet niet. een ding weet ik wel als je 1 nacht blijft en je laat je resevatie van het hotel zien dan stoppen ze meteen met zoeken :P

en dank voor de tip.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

Dat is lang geleden. Maar de auto staat al ftjes stil dus ook niet veel te melden..

Gelukkig hadden we gister de meeting en heb ik weer wat te doen gehad al op de vroege ochtend.

Dus vanochtend begonne met het stuur van de first.

Image
Image

Van een zwart embleem naar een rooie :D

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by grietje »

AlexanderB wrote:mag zo iets zo rijden --> zwemtrap in de bak, maar ja, als je als bestuurder de wegen met drempels dr in weet te ontwijken mag je rijden wat je wil.. als ik mn auto zo ver zou verlagen, zou ik dr wel veerbollen in willen hebben zegmaar, omdat het inderdaad redelijk nutteloos is, en waarschijnlijk alleen maar de garage uitkomt om naar meetings te rijden...
Jongens jongens :P

Die Ratlookers rijden echt niet zo laag rond. Daar hebben ze iets voor uitgevonden, dat heet Airride ;-) Geen idioot die zijn auto zo extreem verlaagd zonder airride, gezien je dan je oprit nog geen eens afkomt ;-)
Op zn laagst:
Image
Een kant laag en een kant hoog om het verschil duidelijk te maken:
Image

voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=Nx7eSnPUcW0
Super vet ;-) Ook handig als je je krik niet bij de hand hebt.
Overigens hoort er nog een sport bij. Draggin' blocks. Die monteer je ergens op een laag punt, dan laat je op de snelweg je airride zakken en dan, FLAMES :D
http://www.youtube.com/watch?v=oEeMmycb ... re=related

Ratlookers dienen er aan de buitenkant zo aftands mogelijk uit te zien, uberlow met bijna altijd airride, Dikke blingbling velgen maar onderhuids perfect icm tot in de puntjes getuned. Ik vind het persoonlijk echt heel bruut.
Spoiler Tuning:
Image
Die BMW is echt geilll
Spoiler Tuning:
Image
Roy: Een musthave voor een ratlooker is een swampcooler:
Spoiler Tuning:
Image
Dus, Roy, Go with the ratlook! Al vind ik wel dat er een GT bumper op moet. Een Ratlooker moet namelijk toch ergens ook super geil zijn en toch super ratlook ;-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

vtspower
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 124
Joined: WedSep01, 2010 10:20:31 PM
Location: Beveren aan de Ijzer

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by vtspower »

die swampcoolers zijn erg zeldzaam een eerst vorm van airco voor die tijd.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by DuFF »

Je kan ook zelf een swampcooler maken, gewoon een pvc rioolpijp met een trechter er in en een doorvoer in je deur maken :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Netheo »

een echte rat is slammed zonder airride hoor, een echte rat staat static :D airride is voor ratjes met een week hartje :wink:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

In Nederland word het zoiezo een probleem om echt laag te gaan. Er liggen echt om de 200 meter wel een Drempel. De ene nog hoger dan de andere.

Dus ik ga hem wel laag gooien maar echt laag.. ik weet niet of het haalbaar is. maar het liefst zou ik naar rondom 4cm gaan.

We zien wel even. Streef datum dat ik hem zoverre af wil hebben dat alleen de finishing touches gedaan moeten worden. Is Citromobiel. Alle echte citrofielen daar de stuipen op het lijf te jagen.

Dan begin ik aan het volgende project wat somige al wel een klein beetje gehoord hebben afgelopen meeting misschien. Ik ga op zoek naar een 1.1 Spot 5drs.. Zo gouw de Civic eruit is he.

Dus iemand een Civic kopen?

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Ceristimo »

Och, voor een Honda zou ik wel te porren zijn, hoor...Ligt er natuurlijk wel aan wat de prijs is..:P
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Terminal »

Als je nou geweest was gisteren had je Roy zijn prachtig mooie civic kunnen bewonderen. Maar stiekem staat die ook op speurders ergens ;)

Ben benieuwd nog steeds Roy, en ik wil wel 2 extra deuren op de GT tekenen, is het net een 5deurs zoals je zoekt 8)
AX 11TRE 1988

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

Ceristimo wrote:Och, voor een Honda zou ik wel te porren zijn, hoor...Ligt er natuurlijk wel aan wat de prijs is..:P
Link naar de Honda op speurders klik

Prijzen zijn over te onderhandelen. Neemt niet weg dat de auto niet weg hoeft. tot mijn rat project klaar is.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by DuFF »

Edit:De adv ziet er al beter uit!

En airride en ratlook? google en youtube maar is op "demon camber" of "oni camber" :twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

Vanmiddag even bij me lievelings handelaar geweest omdat me Civic nooit echt warm word. nou ik weet hoe dat komt kan ik hem daar wss inruilen op een auto die anders naar de sloop gaat.

Er staat een Ax daar die die van plan is om naar de sloop te brengen, een Ax 1.1 TGE 5 deurs met 129k op de klok. distri vervangen bij ongv 120.000 km (orginele Citroën sticker daarvan) Ziet er echt niet uit. beetje groen (daaronder toch echt wit) vol met lelijke stickers. Koets achter de koplampen krokant maar geen gaten. veder nog niet echt goed naar gekeken. Maar hij zou hem even op de brug gooie na kijken en dan hoor ik het wel.

Volgende week meer info over mij veder 5 deurs actievieteit. zijn geen foto's van want hij staat er eigenlijk niet voor verkoop.

Wat zeggen jullie. het is geen 1 op 1 ruil, krijg er een "envelop" bij. maar zal ik hem redden van zijn ondergang ofniet?

j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 497
Joined: TueApr12, 2011 9:25:20 AM
Location: Schoonhoven
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by j0achim »

Jij wisselt echt vaker dan ik van onderbroek! Maar dat moet je natuurlijk zelf weten, ik denk alleen dat het elke keer weer geld kost. De Civic is volgens mij een nette auto die ook nog redelijk betrouwbaar is, ik denk dat ja daar voor een woon-werk buffel geen verkeerde auto aan hebt, en als je dan weer een ax van de sloop redt dan is dat weer veel werk en kosten. En als je dan echt een bijzondere 5 deurs wilt zou ik voor een 1.0 type 1 carb gaan. Dan heb je toch wat bijzonders.
Voor de ratlook: klik

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

Nou hij staat er als sloper omdat er voor handelaren gewoon niet genoeg winst op te behalen valt als die hem verkoopt. hij krijgt er bij de sloop een goed genoeg bedrag voor deze daarheen te brengen. Zo heb ik vandaag ook met die gast van de sloop gesproken want die was er ook.

Ik heb geen minpunten op de Civic, behalve dat een Ax toch echt gewoon lekkerder rijdt. in mei dan gaat de Civic er zoiezo uit voor een andere ax omdat de ratlook dan klaar moet zijn. en ik toch weer iets te doen wil hebben.

Ik ga zoiezo even afwachten wat die erover zegt na die hem op de brug gehad heeft. het aanbod is na mij idee gewoon goed. ik blij hij blij..

ik ga der zoiezo over denken. voor delen en nadelen op een rijtje zetten. en dan zullen we wel zien..

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

First word niks, Handelaar is eerlijk geweest durft het niet aan om hem te verkopen en gaat dus naar de sloop.

Op naar de volgende 5 deurs.

j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 497
Joined: TueApr12, 2011 9:25:20 AM
Location: Schoonhoven
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by j0achim »

Dit ziet er wel netjes uit:klik

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

Ik was eingelijk niet opzoek naar een witte, Maar een groene spot 5 deurs. dus ga weer rustig aan veder zoeken.

Tijd zat.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by citrofenwick »

heey roy,
vooral niet te snel je civic opgeven. Het is een betrouwbare auto die het gewoon altijd doet. Als je een goedkope ax bij koopt heb je sowieso terug erg veel kans dat er (veel) problemen aan zitten te komen. Een ax van de sloop redden is nobel, maar soms moet je eens aan jezelf denken ook. Ze kunnen niet allemaal gered worden. En geloof me. Als de ratlook klaar zal zijn, zal je er toch nog steeds werk aan hebben hoor. Je zult je er niet mee vervelen. Het blijft een ax ;)
Ik zou de civic pas inruilen met een ax als je zeker weet dat hij goed onderhouden is geweest. Ze bestaan, maar zijn soms niet zo makkelijk te vinden. Succes :)
AX-kopen is verslavend.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by Losroyos »

De Honda gaat alleen weg als ik een goeie vervanger vindt. Straks als de Rat af is, Dan komt er zoiezo een andere.

Afgelopen week wezen kijken bij een Renault 19. Heerlijke auto's moet ik zeggen. maar inruil was niet echt mogelijk dus dan moet eerst de civic verkocht zijn. die gaat alleen weg als ik er voor krijg wat ik wil dus dat zal wel nog even niet.

Dus de Civic zal nog wel even aanhouden. ondanks dat wel het plan de civic dan wat mooier te maken met Lichtmetaal, en eventueel een sportiever uitlaatje. veder wil ik de auto gewoon netjes houden.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First & Civic DXI 1.5 16V

Post by DuFF »

Netjes houden en een sportuitlaat, dat is 2 verschillende dingen, gezien je plannen om de civic verkoopbaar te houden.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply