Stoerste auto die je eruit hebt getrokken?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
User avatar
Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 369
Joined: MonMay10, 2004 6:17:08 PM

Post by Ralf »

moet je kunnen winnen?????


mijn blokkie heeft maar 75 pk zo'n gti iets van 110 ofzow
vond het nog vrij knap zonder i'tje toch nog winnen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik geloof dat ik de pk/gewichtverhouding een keer uitgerekent had..
kwam ongeveer gelijk uit!

maar qua top pak je m nooit.. dat kan niet :roll:

blijft leuk blokje van die GTI mooie koppelkromme
Image

User avatar
Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 369
Joined: MonMay10, 2004 6:17:08 PM

Post by Ralf »

klopt maar heb ik ook niet gezegt tot 120 hield ik em bij

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Gisteren voor het stoplicht... voor mij een lege weg, naast mij een Celica van het laatste type (met die scherpe lijnen) enkele honderden meters voor de celica een trage bus. Ik doe niet zo vaak aan stoplichtsprintjes maar ik kon kiezen, of ik liet me afsnijden door die celica die om de bus heen moest of ik gaf flink gas om die celica er niet voor te hoeven laten...

Heb dus het laatste gekozen! Met succes! Ik bleef hem goed voor, of beter gezegd, hij kwam mij niet voorbij! (zag in mijn ooghoeken iets roods maar scheelde weinig!) Hij ging trouwens maar rechts om de bus heen :lol: om vervolgens maar achter me te blijven rijden... :P

Was die bus er niet geweest dan was ie me vast wel voorbij gereden... maar niet gemakkelijk! Ben trouwens niet boven de 6000 toeren geweest en mijn motor was lekker warm. Heb de rest van de weg zo'n beetje met een glimlach op mijn gezicht rondgereden...


Volgens mijn pa die achter me reed kon ie het niet hebben :twisted:
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Rob, jij aan het sprinten. :shock:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

:oops:

Zal niet weer gebeuren Sander.



(auto staat nu toch bij de garage voor een nieuwe startmotor)
Image

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Rob GT wrote:Volgens mijn pa die achter me reed kon ie het niet hebben :twisted:


Dan heb jij geluk met zo'n pa :wink: De mijne zou me gek verklaren als ik eens een sprintje zou doen 8) Hij moest maar eens weten :lol:

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Ax_Dude wrote:
Rob GT wrote:Volgens mijn pa die achter me reed kon ie het niet hebben :twisted:


Dan heb jij geluk met zo'n pa :wink: De mijne zou me gek verklaren als ik eens een sprintje zou doen 8) Hij moest maar eens weten :lol:


Ach... hij had zich al aan de celica lopen ergeren. Hij heeft het niet zo op die mensen die zo nodig voor MOETEN staan. Hij houdt zelf ook wel van flink optrekken als mijn ma er niet bij is. (hij had vanmiddag nog ff een volvo 440 eruit getrokken :lol: kon het ook niet hebben)\

En als ik zijn verhalen van vroeger wel eens hoor... :shock:
Maar goed, toen kon/mocht het nog :cry:
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

WHAHAHAHA die Rob.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Rob jongen.. dit had ik nou niet van je verwacht..

doe je wel een beetje voorzichtig? anders issie straks net zo mooi als je laatste GT :lol:
Image

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Ik had gisteren ook zo'n akkefietje met een bekende (Civic 1.4). Even de AX 1.1 in zijn 3 doorjakkeren tot 100-110 en die Civic was ook nergens. Natuurlijk ff de radio zacht gezet om het harde werken van mijn 1100 blok goed te kunnen horen :D :D :D Het blijft bruut zo'n open eindpijp.

Maar goed, nu weet ik ook wel dat een Civic 1.4 niet erg bruut is. Maar die gozer denkt dat ie zo mee kan spelen in 3 Fast 3 Furious :? :? :?

Ja het blijft toch leuk zo'n klein duveltje als een AX. Menig "normale" auto blijft ie toch mooi voor tot aan de 120 km/h 8) 8) 8)
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

idd leuk geluidje uit die pijp van jouw, ik hoorde em gisteren goed toen je wegreed :D
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Ja ik ben ook nog steeds zeer tevreden met die uitlaat. Me ma en de buren vinden het soms iets minder :D :D :D
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Een Daihatsu Cuore...

Met een hele dikke neger... Begon te gassen als een gek op de rondweg in groningen.. (Ik dacht nog, je maakt een geintje... ) Maar goed, hij wilde er helemaal voor gaan... Helaas voor hem... :shock: :D

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

En Brutus na aangehouden te zijn door "de sterke hand der wet".

"sorry oom agent, dat was ik niet, dat was die neger!!!"

Om maar even een bekende cabaretier aan te halen. :D
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Remy wrote:En Brutus na aangehouden te zijn door "de sterke hand der wet".

"sorry oom agent, dat was ik niet, dat was die neger!!!"

Om maar even een bekende cabaretier aan te halen. :D


Hahahaha.... En dan zou de agent zeggen: "Neen, dat was U.."

Waarop ik lachend antwoord: "Jahhaaaahaaa... met z'n zess'n.... "

:D :D :D

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

De laatste tijd niet echt veel leus eruit getrokken... ze durven niet emer denk ik hier in Hoogeveen haha :sign5:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Van de week nog even een Opel Corsa GSI 1.6 16V uit 1998 te kakken gezet. Voor degene die bekend zijn in Breda, het was op het stukje weg bij het NAC Stadion.

Die gozer met zijn opgefokte Corsa (dikke bumpers, uitlaat, raamband en geblindeerde ramen) stond achter mij bij het stoplicht en verder niemand. Dus bij groen dacht ik: die 1.1 mag wel weer eens een keertje vlammen :twisted: :twisted: :twisted:

Hij kwam naast me rijden, maar er echt voorbij gaan deed ie niet. Nu was mijn AXje al ruim netjes op bedrijfstemperatuur en die Corsa denk ik niet. Want bij het volgende stoplicht stond ie links van mij te wachten. En bij groen herhaalde zich het bovenstaande verhaal. De AX kon de Corsa bijhouden en uiteindelijk kwamen we weer tussen ander verkeer. Maar die twee sprintjes waren toch best leuk :D :D :D

Opel Corsa GSI 1600 16V / 106pk / 942 kg / 0-100=10,5 sec
Citroen AX 1100 8V / 60 pk / 687 kg / 0-100=11,4 sec

Ja die Corsa-rijder zal wel gedacht hebben :roll: :roll: :roll: Het rijden in een AX blijft leuk :)
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Marc01
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 266
Joined: MonSep20, 2004 7:52:48 PM

Post by Marc01 »

Voor mij is ieder stoplicht een wedstrijd en je staat er echt van te kijken wat je er zoal uit kan trekken!

Het mooiste was toch echt een hele brute sportmotor, ik heb het merk niet echt meegekregen. Het had geregend en ik voor de gein een beetje toeren maken om hem uit te dagen snel weg te rijden. Toen sprong het licht op groen, maar hij gaf teveel gas, dus zijn achterwiel slipte opzij en hij moest zijn best doen die motor niet te laten vallen. Ik was toen natuurlijk allang weg :lol:

volgende stoplicht was hij trouwens wel 6x zo snel weg... :oops:

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Audi A6 de eerste 80 km/u bleef ik hem voor :lol:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply