Die bedoel ik dus.
Ik heb wel eens begrepen dat ie vlak na/voor starten iets anders aan moet geven dan tijdens het rijden. Maar wat geeft ie aan, wanneer?
Last edited by grietje on MonNov14, 2011 11:19:35 AM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Uuh jij bedoeld de meter aan de andere kant van de tellerbak
Zodra je de auto op contact zet zal de meter aangaan, en het oliepeil weergeven. Doet die dacht ik een seconde of 15 en dan valt die weer uit en doet die verder helemaal niks meer.
Ik weet dat AlexanderB ermee bezig is om de meter om te bouwen zodat die tijdens het rijden ook olietemperatuur kan weergeven.
Terminal wrote:Uuh jij bedoeld de meter aan de andere kant van de tellerbak
Zodra je de auto op contact zet zal de meter aangaan, en het oliepeil weergeven. Doet die dacht ik een seconde of 15 en dan valt die weer uit en doet die verder helemaal niks meer.
Ik weet dat AlexanderB ermee bezig is om de meter om te bouwen zodat die tijdens het rijden ook olietemperatuur kan weergeven.
Oops, verkeerde foto
Oke, duidelijk. Bij mij doet ie niets. Stoek? Waar zit die nivo sensor?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik ga eens op onderzoek uit. Gezien de koppakking nogal lek is is alles verstopt onder een laag olie, maar bij koppakking wissel ga ik daar ook meteen naar kijken.
zoals je ziet steekt het ding nogal een eind het carter in.. en jawel.. tis van fragiel kunststof!
dus ze breken nog wellus af.. als er een deuk in het carter zit is hij hoe dan ook kapot.. (spreek uit ervaring )
goed dat ik over die deuk in het carter begin.. zo ff onder de GT gaan liggen.. bleef vrijdag hangen op een stoeprandje namelijk
Ik heb geen deuken in mijn carterpan. Maar als ik hem eraf schroef (als ik toch een koppakking wissel ga doen) kan ik er opzn minst even naar kijken? Misschien ligt de bekabeling wel gewoon los, dat eerst maar ff kijken.
Wel handig idd dat het van fragiel kunststof is en op een deuk-risico plek zit