De gratis wintercheck van Citroën komt er weer aan!
Zaterdag 19 november staan de werkplaatsen van de Citroëndealers weer open om te kijken op welke punten de AX of Citroën aandacht nodig heeft om veilig de winter in te kunnen.
Een aanradertje!
Een gratis controle door Citroën monteurs. Vloeistoffen afvullen op kosten van het huis, een leuke goodie en sticker na afloop en met een beetje mazzel is een nieuw ruitenwisserblad of iets dergelijks ook gratis.
Gemopper op alle aftermarket producten op en aan de AX.
En natuurlijk de zekerheid om veilig met de AX de winter tegemoet te gaan!
(Of een erg teleurstellende boodschap, maar dan kunnen wij je hier weer komen troosten.)
Zijn er nog dealers die echt serieus naar de auto kijken? Vorig jaar hier in IJsselstein geweest en die deed alleen dat standaard lijstje met: Ruitenwissers, profieldiepte, vloeistoffen en dan hielt het wel op.
Ik ben namelijk wel echt benieuwd naar de staat van de 2cv(vergeleken met hun ervaring met 2cvs)
Happytree wrote:Zijn er nog dealers die echt serieus naar de auto kijken? Vorig jaar hier in IJsselstein geweest en die deed alleen dat standaard lijstje met: Ruitenwissers, profieldiepte, vloeistoffen en dan hielt het wel op.
Ik ben namelijk wel echt benieuwd naar de staat van de 2cv(vergeleken met hun ervaring met 2cvs)
Bel de eendendokter en begin het telefoongesprek met "....Nou hoorde ik dat u ook de Gratis Winter veiligheidstest doet van 50 kritische punten....."
Het motorhuis is 3 keer niks, mag je niet mee de werkplaats in.
Ik denk dat ik naar Zoetermeer ga. Daar was het 2 jaar geleden erg gezellig.
Vorig jaar naar de dealer aan het Stadionplein in Amsterdam geweest. Ook erg gezellig in de werkplaats, maar wel een paar overdreven opmerkingen op de lijst.
En 2 uur wachten voor de AX aan de beurt was.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Happytree wrote:Zijn er nog dealers die echt serieus naar de auto kijken?
Even opletten wanneer de auto de garage ingaat en dan gelijk zelf ook de garage ingaan... Praatje maken met de monteur die er mee bezig gaat en je kunt gelijk even onder de auto kijken en samen met de monteur een rondje lopen. Bij de garage waar wij al weer 3 jaar komen (enkel voor de wintercheck) zijn de monteurs in elk geval enthousiast genoeg om meer te checken als alleen het lijstje, vorig jaar in bijvoorbeeld de GT carb. van mijn vader even afgesteld...
Nog mensen in regio Rotterdam die zin hebben om naar Ridderkerk te rijden om gezellig naar van Splunder te gaan?
Ik ga bij Citroën dealer langs die ik nog niet ken. Dan merk ik gelijk hoe deze dealer is.
Wil van de gelegenheid gebruik maken om ook even onder de auto te kijken.