Verzekeringen...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Verzekeringen...

Post by Rob GT »

Leuk dit, mag het vast wel ff testen??

Maar goed... mijn auto is nog steeds niet officieel verzekerd. Hij was tijdelijk verzekerd maar dat is denk ik inmiddels verlopen :x (zal morgen maar ff bellen... :cry: )

En omdat ik pas 20 ben en een GTI heb gekocht willen sommige verzekeraars mij liever niet meer verzekeren. En zoveel sneller is een GTI nou ook weer niet als je hem vergelijkt met een GT, en die kon ik zo weer verzekeren.

Ik heb gisteren (voor de 2e keer) verzekeringspapieren getekend dus ik hoop dat ik nu eindelijk verzekerd ben.

Wel ff 25 euro per maand duurder dan mijn GT :roll:

Heb het er wel voor over maar eigenlijk slaat het nergens op. Als het AX VTS had geheten ofzo dan was er niet zoveel aan de hand geweest.

Nou ja, maar flink schadevrije jaren opbouwen dan... en heel zuinig zijn op de GTI.
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Rob nog een jaartje of 4 dan zakt je premie als een gek.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Ze doen alleen maar moeilijk omdat ze op een papiertje GTI voorbij zien komen. Mijn sport heeft evenveel vermogen als een GTI en bij mij deden ze absoluut niet moeilijk hoor.
Freude am Fahren.

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Re: Verzekeringen...

Post by Eriks »

Rob GT wrote:Wel ff 25 euro per maand duurder dan mijn GT :roll:

Yohooo!!! :?

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

Ik ben zelf trouwens via netpolis verzekerd voor een kleine 18 euro all in per maand. Dat bevalt prima, alles gaat snel en handig via email!

Maar goed, ik ben nu 26 en rij een 1.1i. Ik heb eens nagevraagd, een GT zou me evenveel kosten. Gti werd inderdaad duurder!

Guest

Post by Guest »

Is ook wel logisch erik... een GTI heeft 95 pk. Alleen is het dan idd wel vreemd dat een GT net zoveel kost als een 1.1 :?

Ik heb trouwens nog steeds geen verzekeringspapieren! Mijn tussenpersoon zei dat ik gewoon verzekerd was. Maar heb zelfs nog geen bevestiging ontvangen van de verzekeringsmaatschappij :x

Maar heb ook nog geen brief gehad van ... (RDW??) dat mijn auto onverzekerd zou zijn...

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Zolang je agent zegt dat ie verzekerd is zit het goed!!
Dat de papieren wat later komen maakt niet zoveel uit.
Tenminste dat is wat mijn agent toen vertelde.
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Jippie!!! Ik heb eindelijk mijn verzekeringspapieren :cheers: Ben al sinds 18-8 verzekerd... Nu kan ik eindelijk in mijn GTI gaan rijden :big

Incl. inzittenden verzekering enzo ben ik nu 69 euro in de maand kwijt tegen 42 voor de GT. :wall

Maar goed, dat hebben we er wel voor over, gaat vanzelf wel weer naar beneden. :(
Image

Post Reply