Jelle aka Gigawebs ( AX GTI '92)
Moderator: webmasters
Re: Jelle aka Gigawebs ( AX Volcane '94 / AX GTI '93)
Vette zaak! En feli's! Ergens hoop je gewoon dat het fluitje van een cent wordt .. maar ondertussen denkt je achterhoofd er anders over.
Maar ben heel benieuwd naar (de weg naar) het resultaat
Maar ben heel benieuwd naar (de weg naar) het resultaat
Nice! ik dacht dat peter anders nog wel wat reserve meuk nog had (onstekingsmodule enzo).
Hij valt reuze mee!! Denk dat dit zonder al te veel moeite wel een leuk bakkie moet worden
Alhoewel we natuurlijk nog helemaal niets van het motorblok weten, maar, het is TU, nothing that can't be fixed
Alhoewel we natuurlijk nog helemaal niets van het motorblok weten, maar, het is TU, nothing that can't be fixed
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zusje van die van Bas Ze blijven mooi.
Hopelijk eet deze geen zuigerveren en andere motorinternals
Hopelijk eet deze geen zuigerveren en andere motorinternals
grietje - gigawebs , gefeleciteerd met jullie aankoop
er is niets mooiers dan een bordeau gti , prachtig , succes en veel plezier ermee
er is niets mooiers dan een bordeau gti , prachtig , succes en veel plezier ermee
godnoddeju koopt meteen het mooiste exemplaar die je kan krijgen ook...
-
- profiel verwijderd
Gefeliciteerd, hopelijk krijg je 'm snel aan de praat!
hahahaha, ik voel enige jaloezie Don't worry, zoiets voelde ik ook.. Waarom zag hij hem nou eerder op internet staan!Losroyos wrote:godnoddeju koopt meteen het mooiste exemplaar die je kan krijgen ook...
Nu moet ik er ook wat anders bij gaan kopen, mn roadie houd een GTI absoluut niet bij
Ff duimen dat Jelle hem vandaag lopend krijgt Dan kan er bepaald worden hoeveel werk er technisch aan zit...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
Ik zat al vol spanning te wachten op foto's
Heeft het front schade?
Nogmaals proficiat met de aankoop. Doe er jullie best mee
AX-kopen is verslavend.
-
- Drempelkiller
Gefeliciteerd met de GTI, mooie kleur trouwens en sterkte met de kleine restauratie.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Dat kenteken! Het is z'n broertje!!! Gaaf
Altijd meer PK's dan jou!
Pas je op de blanke lak op het scherm onder de klapruitjes en op overstekende bomen?
Bordeaux GTI's met een soortgelijk kenteken daar kan ik goed uitlaatjes van in de rubbers.hangen.
Bordeaux GTI's met een soortgelijk kenteken daar kan ik goed uitlaatjes van in de rubbers.hangen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Jelle... die is lelijk, die zou ik snel wegdoen.. foei... echt hoor, wat een kleur, verschrikkelijk.. en dan die velgen.. dat kan echt niet!
mooi zon bordeaux rode
succes met het starten
succes met het starten
Thanks iedereen voor de leuke reacties!
Vandaag druk bezig geweest en geprobeerd om hem te starten. Ik dacht eerst dat de bobine, ontstekingsmodule of ecu stuk was omdat hij niet vonkt.
Maar na het proberen van een bobine en ecu van Pgoddijn kon ik dat ook uitsluiten. Na even verder zoeken bleek dat er bij de kabelboom die voor het voorfront langs loopt enkele kabeltjes doorgesneden zijn. Morgen maar eens uitzoeken hoe ik die kabeltjes terug moet solderen.
Hij heeft inderdaad een klein tikje gehad, maar het is vooral de voorbumper die geraakt is. Dus er hoeft maar weinig rechtgezet te worden.citrofenwick wrote: Heeft het front schade?
Vandaag druk bezig geweest en geprobeerd om hem te starten. Ik dacht eerst dat de bobine, ontstekingsmodule of ecu stuk was omdat hij niet vonkt.
Maar na het proberen van een bobine en ecu van Pgoddijn kon ik dat ook uitsluiten. Na even verder zoeken bleek dat er bij de kabelboom die voor het voorfront langs loopt enkele kabeltjes doorgesneden zijn. Morgen maar eens uitzoeken hoe ik die kabeltjes terug moet solderen.
Met een soldeerbout
Spreken is goud, Ductape is zilver.
hahahaDuFF wrote:Met een soldeerbout
Het startrelais lijkt geen stroom te krijgen, auto krijgt zowel geen brandstof als vonk. maar wat blijkt, een redelijk belangrijk kabeltje lijkt volgens de werkplaatshandboeken langs het voorfront te lopen. Heeft hij daar nu net enkele doorgesneden kabels Maar we moeten even goed uitzoeken welke kabel op welke terug moet, omdat er meerdere met dezelfde kleur zijn.
Hopelijk doet hij het daarna wel
Uit betrouwbare bronnen:
IT'S ALIVEEEEEEEEE
IT'S ALIVEEEEEEEEE
Leuk ding jelle!
Hoe loopt het motortje?
Hoe loopt het motortje?