Ik zou het knap vinden in een half uur..............
heb het vanmiddag gedaan, ashoes kost 20 eurie en anderhalf uur later
(oke mijne is waarschijnlijk 14 jaar niet losgeweest....)
Met het juiste gereedschap stelt het echt niets voor. Half uurtje is dan zelfs nog aan de lange kant.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Zag gisteravond trouwens dat de ashoezen 2 jaar geleden vervangen zijn. Vorige eigenaar had alles netjes bijgehouden op papier wat vervangen is.
Ben maar een leek, maar het lijkt me toch dat onderdelen langer dan 2 jaar moeten meegaan
Popmart wrote:Ben maar een leek, maar het lijkt me toch dat onderdelen langer dan 2 jaar moeten meegaan
Ligt ook wel gedeeltelijk aan de rijstijl Ik weet niet hoe jij rijd maar als je altijd erg sportief rijd mjaaaaa Pech kan je natuurlijk altijd hebben h?.
Valt wel mee....natuurlijk scheur ik ook wel eens de bochten door en rotondes zonder al te veel te remmen. En wil ook wel eens hard wegrijden bij een stoplicht. Maar over algemeen rijd ik vrij normaal. Maar ja....dit weekend maar eens kijken of ik em kan vervangen en dan heb ik weer een vol jaar APK.
Vond het wel fijn dat ik niet hoefde te dokken als ie afgekeurd werd. Hoef pas te betalen als ie goed gekeurd is.
Vandaag eens naar de citroen garage geweest om te informeren wat me het kost om ??n ashoes te vervangen. De mafketels rekenen me daar zo'n 180 euro excl BTW
Die zijn hartstikke gek voor dat geld heb je een setje gereviseerde assen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.