Is inderdaad erg leuk en tegenwoordig zie je er niet veel meer; als je ze nog ziet zijn ze meestal verpest.2Black wrote: <snip>
Tevens ben ik ultra geheim misschien wel op zoek naar nog een project...
Heb je hem al?
Moderator: webmasters
Is inderdaad erg leuk en tegenwoordig zie je er niet veel meer; als je ze nog ziet zijn ze meestal verpest.2Black wrote: <snip>
Tevens ben ik ultra geheim misschien wel op zoek naar nog een project...
Je sneaky project.2Black wrote:@jk: heb ik wat al? Want de Mini rijd ik nu al 6 weken in!
Nee hoor, gebeurt best vaak.AlexanderB wrote:10 jaar.. dat begint toch wel aardig de grens tussen restaureren en uit elkaar halen en nooit afmaken te overschrijden..
Ik heb zelf een Mini 850 gehad uit 1969 (Hydrolastic vering) in Snow White, net als deze Van.2Black wrote:Mini (Morris) Van 1969
10 jaar werk
Dankje!jk wrote:Ik vind BamBam trouwens wel fraai gerestaureerd en niet overdreven volgehangen. .....
Het probleem zit'm in het dik geschreven woord hierboven...AlexanderB wrote:of gewoon 'n mooie set permanente verbreders, ....
Spatbordverbreders en ook spoorverbreders zijn m.i. nou weer wel 'period items' en geen glimmende overbodigheden.2Black wrote:Het probleem zit'm in het dik geschreven woord hierboven...AlexanderB wrote:of gewoon 'n mooie set permanente verbreders, ....