gebeld naar brussel , persoon die met mijn dosier bezig is heeft verlof tot en met maandag !
dan me maar bezig gehouden met iets dat ik al jaren heb liggen :
FRIEKSKE wrote:zojuist brussel aan de lijn gehad "NOG 2 MAANDEN MINIMUM"
Echt onbegrijpelijk dat het zó lang kan en mag duren.... Betreft toch gewoon een overheidsinstantie? Hebben die niet een termijn staan voor de afhandeling van de zaken?
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Ongelofelijk...
Van mijn GT is het eigenlijk nog vrij goed gegaan destijds. Een 2-3tal maanden nadat hij door de keuring is geraakt. (maar bij mij zat daar het probleem, dus dat duurde ook lang)
Het enige wat die daar dus moeten doen is uw dossier bekijken en beslissen of uw auto hetzelfde is als een Belgische GT. Daarvan moeten ze dan enkel een klein papiertje opmaken, namelijk het gelijkvormigheidsattest.
Zoals ik al meermaals gezegd heb, ik importeer niet meer want ik heb het volledig gehad met die k*tdienst.
Nee, helaas hoogstwaarschijnlijk niet! Voor mijn beide imports ben ik gaan aankloppen bij Citroën.
Van mijn GT heb ik eerst gewoon een gva proberen aan te vragen bij een dealer. Zij hebben info gevraagd bij Citroën BE en konden dit me niet geven.
Zelf had ik via de website van Citroën België ook een contactformulier ingevuld met de vraag om een gelijkvormigheidsattest te bekomen. Ze konden met het idd niet geven maar hebben me wel zelf opgebeld om de homologatieprocedure uit te leggen. (wist ik ondertussen reeds, maar toch nog iets van hulp...)
Van mn GTI had ik dus een extra attest nodig. Viavia ben ik telefonisch in contact gekomen met de persoon die attesten regelt voor Citroën België.
Omdat het een buitenlandse auto was zonder europese gelijkvormigheid konden ze me geen attesten afleveren. De auto is voor hun onbekend en niet persé identiek aan een Belgische GT.