Denkdenkdenk,
Dit heb ik ook al eens in elkaar gezet: Een GT poot waar een 258 3 gaats schijf op hoort voorzien van 4 bouts naven.
Ik heb die indertijd gecombineerd met standaard massieve voorschijven van een BX (is 266 mm). Het enige wat ik heb hoeven doen om dat passend te krijgen was in de remklauwen wat onregelmatigheden van het gieten glad maken.
P.
verkeerde remklauwen/fuseestuk ??
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Re: verkeerde remklauwen/fuseestuk ??
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
Re: verkeerde remklauwen/fuseestuk ??
hmm, dat is ook nog een idee....hou ik in gedachtenPeterM wrote:Denkdenkdenk,
Dit heb ik ook al eens in elkaar gezet: Een GT poot waar een 258 3 gaats schijf op hoort voorzien van 4 bouts naven.
Ik heb die indertijd gecombineerd met standaard massieve voorschijven van een BX (is 266 mm). Het enige wat ik heb hoeven doen om dat passend te krijgen was in de remklauwen wat onregelmatigheden van het gieten glad maken.
P.
ik zal even kijken hoe makkelijk het is om aan goede gti poten te komen, m'n schokbrekers zijn namelijk ook op dus als ik snel genoeg een goed setje tegenkom is het denk ik makkelijker en goedkoper om een gti voortrein erop te smijten...