Pgoddijn wrote:Eh, wat is er Frans aan een Duitse auto met een Duitse body?
Er is niets frans aan die duitser Maar goed, ik werk dan ook bij de volkswagen importeur, wat had je dan verwacht
Maaaaar er zit een stukje ' ax geschiedenis' in de suport, haha
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Flinke klus is 't zeker
Dat schuren van die body gaan we nog wel haten, hoor Er kan wel wat machinaal gedaan worden maar... Het meeste moet met de hand en mensen die mij kennen weten wat voor hekel ik aan schuren heb *-) Jelle vind het gelukkig leuk en heeft veel meer geduld, haha.
1 voordeel, het hele chassis zoals je het daar ziet gaat gewoon weg, komt gewoon een ander onder met weinig werk. Dan blijft dus eigenlijk de body, de en monteer werk en de motor over. Dan is het ineens al een stuk behapbaarder.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Pgoddijn wrote:Ha, zie hem nu pas... Maar leuk! Geen stoeprandjes meer pakken hè?
hahaha pfff eikel Ge weet best dat ik geen stoeprandjes heb gepakt Dat was al zo
Net als die stomme opmerking: 'het blok zweet' NIETUS! er lekt een turbo slang en dat wist TUV meneer best; dat zei die zelf nog 'mooi droog blokje'.
Pgoddijn wrote:
Interessant, ik heb het idee dat ze niet op je kamer zijn geweest .
hahaha ssst :P
Als 17 jarige had ik het wel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Deze heeft nu (eindelijk) ook een kapot motorblok, bij 170.000. En dat terwijl die toen al met een te laag oliepijl reed
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).